Ένα ακόμα πισωκίνητο coupe πρόκειται να προσθέσει η Toyota στην γκάμα της μέσα στα επόμενα χρόνια, ενισχύοντας την παρουσία της σε μια κατηγορία όπου το GT 86 διατηρεί τον πρωταγωνιστικό του ρόλο.

Κρίνοντας από τις διαστάσεις του πρωτότυπου, για την ώρα, S-FR, η Τοyota αναζητά τον τρόπο με τον οποίο θα δημιουργήσει τον «μικρό αδερφό» του GT 86.

Το μήκος των 3,990 μέτρων του S-FR είναι ενδεικτικό των προθέσεων της ιαπωνικής φίρμας, όπως φανερές είναι και οι σχεδιαστικές ομοιότητες με το θρυλικό Τοyota Sports 800 το οποίο παράχθηκε από το 1965 έως το 1969 σε μόλις 3.131 αντίτυπα.

Παρά το μεταξόνιο των 2,48 μέτρων το πρωτότυπο S-FR διαθέτει τετραθέσιο εσωτερικό, ωστόσο, όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις η πίσω σειρά καθισμάτων θέτει σαφείς περιορισμούς ως προς τη φιλοξενία ενηλίκων.

Το λιτό, σε επίπεδο σχεδίασης και εξοπλισμού, εσωτερικό αποκαλύπτει με τη σειρά του τη διάθεση της Toyota να διατηρήσει τόσο το βάρος όσο και το κόστος του νέου coupe σε χαμηλά επίπεδα, προσδίδοντας ένα ξεκάθαρα οδηγοκεντρικό προφίλ.

Άλλωστε η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς και η ιδανική κατανομή των φορτίων αρκούν για τη δημιουργία ενός αυθεντικού sportscar, ακόμα και αν ο μικρού κυβισμού κινητήρας με τον οποίο πρόκειται να εξοπλιστεί η έκδοση παραγωγής του S-FR δεν θα παράγει εντυπωσιακά νούμερα ισχύος.

Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για έναν ατμοσφαιρικό σύνολο χωρητικότητας 1,5 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων, το οποίο θα συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Περισσότερες πληροφορίες για το S-FR αναμένεται να αποκαλυφθούν κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Τόκιο, στην οποία το πρωτότυπο Toyota πρόκειται να πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του.

auto.in.gr