Ο Δημήτρης Κουρτέσης και ο Κωνσταντίνος Μπρατάνης ανέπτυξαν λογισμικό που ψάχνει και βρίσκει το καλύτερο βίντεο που έχει ανέβει στο Internet για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και το φέρνει στο e-shop που το διαθέτει. Η ιδέα τους, το Goodvidio, βραβεύτηκε με το πρώτο βραβείο στον 5ο Διαγωνισμό Καινοτομίας και Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας. Ο 6ος Διαγωνισμός Καινοτομίας και Τεχνολογίας «τρέχει» και όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι 7 Οκτωβρίου 2015 και ώρα 15.00.

Η Goodvidio είναι η απόδειξη ότι μια ιδέα δεν χρειάζεται να είναι ιδιαίτερα περίπλοκη για να εξελιχθεί σε επιτυχημένο επιχειρηματικό σχέδιο: «Το 2013, ο μετέπειτα συνεταίρος μου κι εγώ, κάνοντας ηλεκτρονικές αγορές στο διαδίκτυο, παρατηρήσαμε πόσο ουσιαστικό ήταν να υπάρχει βίντεο δίπλα από κάθε προϊόν, που να παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά, τον τρόπο λειτουργίας του και τη χρησιμότητά του. Εμείς συγκεκριμένα ψάχναμε να αγοράσουμε ένα laptop.

Σε κάποια ηλεκτρονικά καταστήματα υπήρχαν βίντεο, αλλά αναρωτηθήκαμε, γιατί τα περισσότερα δεν είχαν, τη στιγμή μάλιστα που στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, όπως το YouTube, υπάρχουν ελεύθερα εκατομμύρια βίντεο, από εταιρείες που κατασκευάζουν τα προϊόντα, από επαγγελματίες δημιουργούς βίντεο και από καταναλωτές που αξιολογούν τα προϊόντα.

Επιδίωξη όλων αυτών είναι ο διαμοιρασμός των βίντεο σε όσους περισσότερους χρήστες του διαδικτύου», λέει ο 35χρονος Δημήτρης Κουρτέσης για την αφορμή που οδήγησε στη δημιουργία της Goodvidio.

Η Εθνική μέσω του Διαγωνισμού, μια δράση του προγράμματος NBG Business Seeds, στηρίζει έμπρακτα και με μεγάλη επιτυχία την επιχειρηματικότητα και τους νέους ανθρώπους τα τελευταία πέντε χρόνια. Παρέχει κατάλληλη καθοδήγηση, υποδομές, αλλά και χρηματικά έπαθλα που βοηθούν τα πρώτα βήματα των επιχειρηματιών.

In.gr Τεχνολογία