Η ιαπωνική φίρμα συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης εν όψει της ανανέωσης του σπορ coupe της το οποίο δίνει μια ακόμα ευκαιρία «μελέτης» των αλλαγών του.

Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι το νέο GT 86 διαθέτει ένα πιο μυώδες μπροστινό τμήμα με μεγαλύτερη και χαμηλότερα τοποθετημένη εισαγωγή αέρα, ενώ νέα γραφικά φαίνεται να υιοθετούν και τα φωτιστικά σώματα.

Στο ίδιο μήκος κύματος φαίνεται να κινούνται οι αλλαγές και στο πίσω τμήμα όπου παρατηρούνται τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, η νέα αισθητική του προφυλακτήρα καθώς και ένα εντονότερο spoiler.

Όπως και να έχει με τις σχεδιαστικές αλλαγές, το δεδομένο είναι ότι οι σημαντικότερες θα βρίσκονται πίσω από τις επιφάνειες του ιαπωνικού coupe.

Εκεί την ισχύ θα εξακολουθεί να εξασφαλίζει ο επίπεδος δίλιτρος boxer –και πάντα ατμοσφαιρικός- κινητήρας με τη διαφορά ότι, οι μηχανικοί της Toyota εργάζονται προκειμένου να εξασφαλίσουν λίγη παραπάνω ισχύ η οποία αναμένεται να αυξηθεί κατά 5%, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου έως και 7%.

Όπως και να έχει, η ισχύς θα εξακολουθεί να μεταδίδεται στον πίσω άξονα, ενώ σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες βελτιώσεις θα πραγματοποιηθούν και στο πλαίσιο προς όφελος των οδικών χαρακτηριστικών με τη συνδρομή και των νέων αμορτισέρ.

Σε κάθε περίπτωση, η ανανέωση του GT 86 δεν αποκλείεται να επιφυλάσσει και άλλες έκπληξεις ακόμα και μετά την παρουσίασή του το δεύτερο εξάμηνο του 2016, καθώς όπως έχει δηλώσει στο παρελθόν ο Tetsuya Tada, αρχιμηχανικός της Toyota, υπεύθυνος για την εξέλιξη του ιαπωνικού coupe: «Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να σταματήσουμε την εξέλιξη επειδή το αυτοκίνητο πωλείται ήδη».

Στο μεταξύ η Toyota έχει ήδη ανακοινώσει το διάδοχο του μοντέλου και ο οποίος αναμένεται το 2020. Σύμφωνα με πληροφορίες την θέση της Subaru ως συνεργάτη για την εξέλιξη των GT 86 και Subaru BRZ, θα πάρει η Mazda και έτσι, το μοντέλο που θα αντικαταστήσει το ιαπωνικό coupe θα δανειστεί στοιχεία από το Mazda MX-5 και θα εξοπλίζεται με turbo κινητήρα 1,5 λίτρου.

AUTOMEDIA