VW Golf GTI Clubsport 2016: Επετειακή… ισχύς
Η VW οδηγεί στην παραγωγή το επετειακό πρωτότυπο για τα 40 χρόνια του Golf GTI, μένοντας πιστή στις επιταγές του concept και στους 290 και πλέον ίππους του με τη λειτουργία του overboost.
Spotlight
-
Πέντε συμβουλές που θα ενισχύσουν την έμφυτη νοημοσύνη του σκύλου σας
-
Πρεμιέρα σήμερα για το εορταστικό ωράριο των εμπορικών καταστημάτων
-
Το μεγάλο κόλπο των χάκερς - Ποιες χώρες κάνουν πειραματόζωα για τις επιθέσεις τους
-
Αποκάλυψη: Δύο μυστικές έρευνες στην ΕΛ.ΑΣ για το χρυσό «κόλπο» αστυνομικών με ξενοδοχεία
Το VW Golf GTI Clubsport μας είχε συστηθεί ως ένα επετειακό πρωτότυπο από το φεστιβάλ του Worthersee, όπου οι GTI εκδόσεις έχουν παραδοσιακά την τιμητική τους και πλέον ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα του, με αφετηρία την Φρανκφούρτη όπου και θα παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής.
Πιστή απολύτως στο πρωτότυπο που σχεδιάστηκε για να γιορτάσει τα 40 χρόνια τoυ Golf GTI, η έκδοση παραγωγής προσφέρει 35 επιπλέον ίππους σε σχέση με την έκδοση Performance του γνωστού Golf GTI με την ισχύ του δίλιτρου turbo κινητήρα να σκαρφαλώνει στους 265 ίππους, ενώ υπάρχει και λειτουργία overboost η οποία θέτει στη διάθεση του οδηγού για διάστημα περίπου δέκα δευτερολέπτων, 290 και πλέον ίππους.
Η έκδοση παραγωγής προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων οπότε και ο χρόνος επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα διαμορφώνεται σε 6,0 δευτερόλεπτα, αλλά και του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG, οπότε και ο παραπάνω χρόνος μειώνεται κατά 1/10 του δευτερολέπτου. Ανεξαρτήτως επιλογής κιβωτίου η μέγιστη ταχύτητα του VW Golf GTI Clubsport διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα.
Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη κατανάλωσης η έκδοση με το μηχανική κιβώτιο απαιτεί 6,9 λίτρα/100 χλμ. ενώ, «παραδοσιακά», η έκδοση με το DSG είναι και πιο ενεργοβόρα απαιτώντας 7,1 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ.
Τα ιδιαίτερα γνωρίσματα που θα αναλάβουν να καταστήσουν την επετειακή έκδοση αναγνωρίσιμη εντός και εκτός, το Golf GTI Clubsport διαθέτει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, σκούρα φωτιστικά σώματα, «ξαναγραμμένα» κατώτερα πλευρικά τμήματα, νέο αεροδυναμικό διαχύτη με γυαλιστερό μαύρο «εφέ» ο οποίος πλαισιώνεται από τις επιχρωμιωμένες εξατμίσεις ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί των 18 –ή 19- ιντσών.
Επίσης, σε ανάμνηση του πρώτου Golf GTI του 1976, τα «πλευρά» του αμαξώματος διατρέχει μια μαύρη φάσα με τα διακριτικά Clubsport.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί το γνώριμο GTI «πολεμικό σκηνικό» με τα bucket καθίσματα, το τριάκτινο σπορ τιμόνι με την χαρακτηριστική ένδειξη στην κορυφή, τα μεταλλικά πεντάλ, τα ατσάλινα μαρσπιέ και τα διακριτικά της έκδοσης σε ένα πλήθος σημείων να δίνουν το στίγμα.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις