Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Porsche 911 Carrera 2016: Από υπερτροφοδοτούμενη βάση

Porsche 911 Carrera 2016: Από υπερτροφοδοτούμενη βάση

Η Porsche κάνει τις συστάσεις για την ανανεωμένη εκδοχή της 911 και η οποία, όπως είχε από καιρό ανακοινωθεί, προσφέρει υπερτροφοδότηση από τη βάση της γκάμας, παρέχοντας βελτιωμένες επιδόσεις αλλά και περισσότερη αποδοτικότητα.


Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε την ανανεωμένη εκδοχή της 911, (εκδόσεις Carrera και Carrera S Coupe και Cabriolet) πριν την επίσημη πρεμιέρα της στη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης στις 15 Σεπτεμβρίου, επιβεβαιώνοντας την στροφή του εμβληματικού sportscar στους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.

Έτσι, αν και το επίκεντρο των αλλαγών της ανανεωμένης 911 βρίσκεται αναπόφευκτα κάτω από τις μεταλλικές της επιφάνειες, η Porsche έχει φροντίσει να τις πλαισιώσει με μια σειρά αισθητικών διαφοροποιήσεων που αναλαμβάνουν να διαχωρίσουν τις βασικές εκδόσεις από την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της.

Σε αυτές συγκαταλέγονται τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν LED ημέρας μπροστά και οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν το ανασχεδιασμένο κάλυμμα κινητήρα και τα επίσης νέα φωτιστικά σώματα. Την εικόνα συμπληρώνουν οι ανασχεδιασμένες χειρολαβές και οι νέου σχεδιασμού ζάντες.

Στο εσωτερικό η νέα 911 εξοπλίζεται με την τελευταία εκδοχή του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της φίρμας, Porsche Communication Management το οποίο αποτελείται από οθόνη αφής και ενσωματώνει πλέον το σύστημα Apple CarPlay και προσφέρει Wi-Fi.

Βελτιωμένο υπόσχεται να είναι και το σύστημα πλοήγησης το οποίο παρέχει πληροφορίες για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο και για πρώτη φορά ενσωματώνει το Google Earth και το Google Streetview.

Εκείνοι που θα επιλέξουν το προαιρετικό εξοπλιστικό πακέτο Sport Chrono Package θα έχουν στη διάθεσή τους τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Normal, Sport, Sport Plus και Individual) διαχειρίσιμα μέσω ενός περιστροφικού επιλογέα που προέρχεται από την 918 και με τα οποία μπορούν να παραμετροποιήσουν τις ρυθμίσεις του πλαισίου, την απόκριση του PDK κιβωτίου αλλά και το σύστημα εξαγωγής.

Οι εκδόσεις με κιβώτιο PDK διαθέτουν διακόπτη Sport Response ο οποίος προετοιμάζει τον κινητήρα, παρέχοντας μέγιστη επιτάχυνση για 20 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με τις συστάσεις της Porsche με την ενεργοποίηση του αντίστοιχου διακόπτη «επιλέγεται η ιδανική σχέση στο κιβώτιο και το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα παραμετροποιείται αναλόγως προσφέροντας για λίγο αμεσότερη απόκριση».

Στα νέα συστήματα της 911 συγκαταλέγεται επίσης ένα νέο ενεργό σύστημα speed control το οποίο όταν ξεπεραστεί η προκαθορισμένη ταχύτητα ενεργοποιεί αυτόματα το σύστημα πέδησης.

Στις επιλογές περιλαμβάνεται και ένα σύστημα που λειτουργεί επικουρικά στον οδηγό προειδοποιώντας τον για κινούμενα οχήματα στις τυφλές γωνίες κατά την αλλαγή λωρίδας, ενώ στο βασικό εξοπλισμό της 911 εμφανίζεται και σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης των φρένων μετά από ατύχημα μετριάζοντας το ενδεχόμενο δεύτερης σύγκρουσης.

Σε ό,τι αφορά τα νέα μηχανικά σύνολα, η 911 Carrera εξοπλίζεται με ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων ο οποίος αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό μεγαλύτερο των 3,4 λίτρων προσφέροντας 20 επιπλέον ίππους. Έτσι, στην περίπτωση της «απλής» 911 Carrera o νέος κινητήρας αποδίδει 370 ίππους και 450 Nm ροπής ενώ στην Carrera S η ισχύς διαμορφώνεται σε 420 ίππους και 500 Nm ροπής.

Σε συνδυασμό με το κιβώτιο PDK και το προαιρετικό Sport Chrono Package η 911 Carrera επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα ενώ η S σε 3,9 δευτερόλεπτα, μεγέθη βελτιωμένα κατά 2/10 του δευτερολέπτου σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές αντίστοιχες εκδοχές του εμβληματικού sportscar. Αυξημένη είναι και η μέγιστη ταχύτητα η οποία διαμορφώνεται σε 308 χλμ./ώρα.

Αν και ο νέος κινητήρας αυξάνει τη διαθέσιμη ισχύ κατά 20 ίππους, η ανανεωμένη 911 προσφέρει και 12% περισσότερη οικονομία σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές αντίστοιχες εκδοχές της με την 911 Carrera S σε συνδυασμό με το κιβώτιο PDK να απαιτεί 1,0 λίτρο καυσίμου λιγότερο με το μέγεθος της μέσης κατανάλωσης να διαμορφώνεται σε 7,7 λίτρα/100 χλμ.

Τις προδιαγραφές της ανανεωμένης 911 συμπληρώνει η ενεργή ανάρτηση της φίρμας, Porsche Active Suspension Management η οποία ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και η οποία επωφελείται από νέα αμορτισέρ, ενώ στις διαθέσιμες επιλογές συγκαταλέγεται και σύστημα τετραδιεύθυνσης.

auto.in.gr

Sports in

Μεντιλίμπαρ: «Δεν συμβιβαζόμαστε με τίποτα άλλο εκτός από τη νίκη με ΑΕΚ – Να επισκεφτούμε ξανά αυτό το γήπεδο»

Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ τόνισε πως ο Ολυμπιακός δεν θα συμβιβαστεί με τίποτα λιγότερο εκτός από τη νίκη ενώ υπογράμμισε με... νόημα πως οι «ερυθρόλευκοι» θέλουν να επισκεφτούν ξανά την «Opap Arena».

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024