Όταν η Toyota παρουσίασε το C-HR concept στην έκθεση της γαλλικής πρωτεύουσας πέρυσι το φθινόπωρο, άνοιξε το δρόμο της συμμετοχής της στην ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία των αστικών crossover που, κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού, σύντομα θα αποκτήσει έναν νέο εκπρόσωπο με τη σφραγίδα των Ιαπώνων.

Παρά το βαρύ καμουφλάζ που καλύπτει το σύνολο των επιφανειών του δοκιμαστικού πρωτοτύπου, είναι σαφές ότι η Toyota θα επιχειρήσει να διατηρήσει τις αιχμηρές σχεδιαστικές γραμμές του πρωτοτύπου προσαρμόζοντας τις σε ένα τετράθυρο αμάξωμα.

Εξάλλου, όπως έχουν επισημάνει στελέχη της Toyota η σχεδίαση του C-HR έχει ως οδηγό τις προτιμήσεις των Ευρωπαίων, καθώς η συγκεκριμένη κατηγορία έχει ολοένα και περισσότερη απήχηση στη γηραιά όπως έχει άλλωστε έχει αποδείξει η δημοτικότητα μοντέλων όπως το Nissan Juke.

Όπως και να έχει, κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του νέου ιαπωνικού μοντέλου θα βρεθεί η νέα παγκόσμια πλατφόρμα της Toyota, TNGA, σε ό,τι αφορά το μηχανικό του σύνολο θα απαρτίζεται τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης σε συνδυασμό με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων.

Σύμφωνα επίσης με τις συνήθειες της Toyota αλλά και τις ανακοινώσεις της το νέο crossover που θα τοποθετηθεί κάτω από το RAV4 θα αποκτήσει και μια υβριδική έκδοση η οποία θα προσφέρει και τη δυνατότητα τετρακίνησης.

AUTOMEDIA