Στα 197,6 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της Frigoglass στο πρώτο εξάμηνο του 2015, από 201,05 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του 2014, μειωμένες οριακά κατά 1,7%.

Το ίδιο διάστημα οι καθαρές ζημίες ανήλθαν σε 3,9 εκατ. ευρώ, από 3,3 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του 2014, ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σε 20,05 εκατ. ευρώ, από 22,33 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2015, μειωμένα κατά 10,2%.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η Frigoglass, παραμένει προσηλωμένη στα έργα στρατηγικής προτεραιότητας με στόχο την ενδυνάμωση του επιχειρηματικού της μοντέλου και τη δημιουργία αξίας.

Με την ολοκλήρωση της πώλησης του Κλάδου Υαλουργίας η εταιρεία θα ενισχύσει τον ισολογισμό της και θα επικεντρωθεί στη βελτίωση των μακροπρόθεσμων επιδόσεών της στον Κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης.

Ακόμη, η εταιρεία αναμένει ότι το ολοκληρωμένο πρόγραμμα παροχής υπηρεσιών (service) θα καταστεί βασικός πυλώνας ανάπτυξης στο μέλλον, δεδομένης της ανάληψης νέων συμβάσεων καθώς και των περαιτέρω ευκαιριών επέκτασης.

Σε σχετικές δηλώσεις του ο Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, τόνισε:

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε συνέχιση της ανοδικής πορείας των πωλήσεων στους εμφιαλωτές της Coca-Cola, που κατέγραψαν σημαντική αύξηση. Η άνοδος των πωλήσεων οφείλεται κυρίως στο διψήφιο ποσοστό αύξησης στην Ασία και την Αφρική, η οποία αντισταθμίστηκε μερικώς από την υποχώρηση των πωλήσεων στην Ανατολική Ευρώπη. Παρά τα σχετικά αμετάβλητα επίπεδα πωλήσεων, το περιθώριο EBITDA σημείωσε μείωση εξαιτίας του λιγότερο ευνοϊκού γεωγραφικού μείγματος πωλήσεων και των επιπτώσεων από την εκκίνηση της παραγωγής της πρωτοποριακής σειράς προϊόντων ICOOL/ILOOK.

»Η πώληση του Κλάδου Υαλουργίας βρίσκεται σε τροχιά ολοκλήρωσης το δεύτερο εξάμηνο, γεγονός το οποίο θα μας επιτρέψει να επικεντρωθούμε αποκλειστικά στην μακροπρόθεσμη επιτυχία του Κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης και θα συμβάλει στη σημαντική απομόχλευση του Ισολογισμού μας.

»Για το υπόλοιπο του έτους, αναμένουμε να συνεχιστούν οι τρέχουσες τάσεις των πωλήσεων, αν και παραμένουμε επιφυλακτικοί δεδομένης της μακροοικονομικής αβεβαιότητας σε ορισμένες από τις βασικές αγορές μας. Θα συνεχίσουμε να μειώνουμε το λειτουργικό κόστος, να βελτιώνουμε τη συνολική μας αποδοτικότητα και να αξιοποιούμε τις ευκαιρίες μακροπρόθεσμης ανάπτυξης παρέχοντας τα πλέον καινοτόμα προϊόντα της αγοράς».

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ