Την ίδια στιγμή που οι μηχανικοί της Porsche εργάζονται πυρετωδώς ώστε η ανανεωμένη εκδοχή της 911 να πραγματοποιήσει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης την παγκόσμια πρεμιέρα της, η έκδοση Targa με τη μερικώς ανοιγόμενη οροφή εξακολουθεί να… βολτάρει στους ευρωπαϊκούς δρόμους ολοκληρώνοντας και εκείνη τις απαραίτητες δοκιμές εξέλιξης σε πραγματικές συνθήκες.

Η απουσία καμουφλάζ από τις επιφάνειες του αμαξώματός της αποκαλύπτει με κάθε λεπτομέρεια τα νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρόκειται να υιοθετήσει το γερμανικό sportscar, ξεκινώντας από το νέο σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων και καταλήγοντας στους επίσης ανασχεδιασμένους αεραγωγούς του πίσω τμήματος.

Οι περισσότερες από τις παρεμβάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο αμάξωμα της ανανεωμένης 911 Targa έχουν γίνει με σκοπό να βελτιωθούν η αεροδυναμική συμπεριφορά της και ταυτόχρονα να ικανοποιηθούν οι μεγαλύτερες ανάγκες ψύξης των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων που θα πρωταγωνιστήσουν στην γκάμα του αυτοκινήτου.

Αν και οι πολυαναμενόνοι τετρακύλινδροι κινητήρες boxer πρόκειται να τοποθετηθούν στις Boxster και Cayman και όχι στην ανανεωμένη 911, με ενδιαφέρον αναμένονται τα νέα, εξακύλινδρα σύνολα που θα εφοδιάσουν το εμβληματικό sportscar.

Στο εσωτερικό, τέλος, οι παρεμβάσεις θα επικεντρωθούν στην προσπάθεια επικαιροποίησης των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με το τιμόνι να υιοθετεί ένα νέο σχεδιαστικό μοτίβο και να παραπέμπει στην 918 Spyder.

AUTOMEDIA