Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Οι «Διακοπές στην Ελλάδα» κάνουν θραύση στο Google

Οι «Διακοπές στην Ελλάδα» κάνουν θραύση στο Google

Πρώτο θέμα στην πλειονότητα των διεθνών μέσων ενημέρωσης, πρώτη και στις αναζητήσεις των χρηστών του Ιντερνετ που προσπαθούν να οργανώσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές είναι η Ελλάδα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Vocative.

Πρώτο θέμα στην πλειονότητα των διεθνών μέσων ενημέρωσης, πρώτη και στις αναζητήσεις των χρηστών του Ιντερνετ που προσπαθούν να οργανώσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές είναι η Ελλάδα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Vocative.

«Οι αναζητήσεις στο Google για διακοπές στην Ελλάδα είναι περισσότερες απ’ ό,τι τα τελευταία 10 χρόνια», αναφέρει το Vocative, επιχειρώντας παράλληλα μία πρώτη ανάλυση του φαινομένου. «Οι πιο κακεντρεχείς προσπαθούν να επωφεληθούν από μία πιθανή έξοδο της Ελλάδας από την ευρωζώνη, προκειμένου να κάνουν δουλειές κατά την παραμονή τους στην Αθήνα ή σε κάποιο από τα ειδυλλιακά νησιά της χώρας».

Η μεγαλειώδης επιστροφή του «Greece Holiday» ή αλλιώς το τεράστιο ενδιαφέρον για διακοπές στην Ελλάδα – πιο αυξημένο από ποτέ από το 2005 – πραγματοποιήθηκε μέσω της υπηρεσίας Google Trends, η οποία αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για έρευνα αγοράς.

Βάσει της συγκεκριμένης υπηρεσίας λοιπόν, η χώρα που δείχνει αυτήν την περίοδο το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ελληνικές διακοπές είναι η Βρετανία. Την επομένη του δημοψηφίσματος, «αύξηση του ενδιαφέροντος για διακοπές στην Ελλάδα» παρατηρούσαν και τα ταξιδιωτικά γραφεία της χώρας, σύμφωνα με την Independent.

Ομοίως, αύξηση έως και 16% σε σύγκριση με την περασμένη εβδομάδα, καθώς και αύξηση 12% συγκριτικά με πέρσι, παρατηρήθηκε και στην ταξιδιωτικά πλατφόρμα Skyscanner. Αντίστοιχη άνοδο, της τάξεως του 15% συγκριτικά με τον Μάιο, καταγράφηκε και στο Trivago τον μήνα Ιούνιο.

Σε κάθε περίπτωση, το βρετανικό ενδιαφέρον δεν σημαίνει ότι μόνο οι εκδρομείς εκτός ευρωζώνης κοιτούν προς Ελλάδα για τις διακοπές τους. Ανάλογο ενδιαφέρον παρατηρείται επίσης και στη Γερμανία, ενώ ακόμη περισσότερο φαίνεται πως φλερτάρουν με την ιδέα των διακοπών στην Ελλάδα οι Αυστριακοί.

Επιμέλεια: Μάρω Βακαλοπούλου

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη διαφήμιση για το ελληνικό ποδόσφαιρο στην Ευρώπη

Μια τεράστια βραδιά για τον Ολυμπιακό, με τους «ερυθρόλευκους» να κάνουν την διαφορά

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024