Η ιταλική φίρμα, πιστή στην υπόσχεσή της, έκανε τα αποκαλυπτήρια της Giulia, του νέου μεσαίου sedan της που φιλοδοξεί να διεκδικήσει μια θέση στην κατηγορία στοχεύοντας και στον premium ανταγωνισμό, έχοντας στη διάθεσή της ένα κινητήρα δια χειρός Ferrari ισχύος 510 ίππων για την κορυφαία έκδοσή της, κίνηση στους πίσω τροχούς και την υπόσχεση ενός σκεπτικού με έμφαση στον οδηγό και σε μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης.

Σε ό,τι αφορά τις επίσημες συστάσεις, η Alfa Romeo περιγράφει την Giulia ως «ένα από τα πιο λαμπρά παραδείγματα τετράτροχης υπεροχής», φροντίζοντας να στοιχειοθετήσει τον ισχυρισμό της με την αποκάλυψη στοιχείων που αφορούν την κορυφαία έκδοση, Quadrifoglio Verde.

Σε κάθε περίπτωση και ανεξαρτήτως έκδοσης η νέα Giulia ξεχωρίζει, σχεδιαστικά, για την ανάμειξη των παραδοσιακών μοτίβων της Alfa Romeo συνδυάζοντας καμπύλες και απλότητα σε μια σύγχρονη εκδοχή που φιλοδοξεί να δώσει το στίγμα του δυναμισμού, αφήνοντας στο παρελθόν την τετραγωνισμένη 159.

Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους αισθητικά της χαρακτηριστικά, τη γρίλια που διατηρεί το χαρακτηριστικό σχήμα «τριγωνικού θυρεού» πλαισιώνουν οι μεγάλες εισαγωγές αέρα και ένα μεγάλο splitter το οποίο υπόσχεται να συμβάλλει στην αύξηση της κάθετης δύναμης και σηματοδοτεί την έκδοση QV, ενώ την εικόνα του μπροστινού τμήματος συμπληρώνουν τα αιχμηρά LED φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας.

Τη σιλουέτα της Giulia συνιστούν το μακρύ ανάγλυφο καπό που, στην έκδοση QV διαθέτει επίσης εισαγωγές αέρα, ενώ «καταλήγει» σε ένα έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ.

Σε προφίλ, ξεχωρίζουν οι χαρακτηριστικά καμπύλες γραμμές που «περικλείουν» τις γυάλινες επιφάνειες, θυμίζοντας την 8C Coupe, οι αεραγωγοί πίσω από τους μπροστινούς θόλους, ενώ τα έντονα ανάγλυφα κατώτερα πλευρικά τμήματα διαδραματίζουν το δικό τους ρόλο στην αεροδυναμική.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, το spoiler στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ, ο αεροδυναμικός διαχύτης και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, που αναλαμβάνει να σηματοδοτήσει την παρουσία του κινητήρα από το Maranello με τον οποίο εξοπλίζεται η Giulia QV.

O λόγος για έναν υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο κινητήρα με ισχύ 510 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς ή προαιρετικά και στους τέσσερις, ενώ σύμφωνα με τις συστάσεις η Giulia QV επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα.

Αν και η ιταλική φίρμα είναι φειδωλή ως προς τις πληροφορίες σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αναφέρει ότι η Giulia έχει ιδανική κατανομή βάρους με 50/50, ενώ χάρη στην εκτεταμένη χρήση υλικών όπως τα ανθρακονήματα από τα οποία αποτελείται το καπό και η οροφή και το αλουμίνιο, η αναλογία κιλών/ίππο είναι μικρότερη του τρία. Όσο για την απόλυτη τιμή του βάρους, σύμφωνα με πληροφορίες, στην έκδοση QV δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 1.500 κιλά.

Τις προδιαγραφές του νέου ιταλικού sedan συμπληρώνει η παρουσία σπορ ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, ενώ στον μπροστινό έχει προτιμηθεί μια διάταξη με διπλά ψαλίδια.

Παράλληλα, η Alfa Romeo, υπόσχεται ότι το σύστημα πέδησης που αποτελείται από κεραμικά δισκόφρενα και φέρει νέο σύστημα υποβοήθησης, εξασφαλίζει ρεκόρ σε ό,τι αφορά την απόσταση ακινητοποίησης. Επιπλέον, όπως σημειώνουν οι Ιταλοί, το σύστημα διεύθυνσης υπόσχεται υψηλή απόκριση χαρακτηρίζοντάς το μάλιστα ως ένα από τα πιο «άμεσα της αγοράς».

Η επίσημη πρεμιέρα της νέας Giulia αναμένεται να πραγματοποιηθεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον προσεχή Σεπτέμβριο όπου θα δώσουν το παρών και οι υπόλοιπες, λιγότερο ισχυρές εκδόσεις της γκάμας.

auto.in.gr