H «μπλε οβάλ» φίρμα, με αφορμή τον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 13-14 Ιουνίου, ανακοίνωσε την επιστροφή της στο σκληροτράχηλο γαλλικό αγώνα από το 2016, παρουσιάζοντας παράλληλα την αγωνιστική εκδοχή του GT που εξελίσσεται για αυτόν τον σκοπό –και όχι μόνο.

Έχοντας αφετηρία το sportscar που έχει ήδη παρουσιάσει η Ford και θα περάσει σε περιορισμένη παραγωγή στα τέλη του 2016 το αγωνιστικό GT εξοπλίζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του twin-turbo V6 EcoBoost των 3,5 λίτρων.

Εκτός από τον αναβαθμισμένο κινητήρα του, η αγωνιστική εκδοχή του GT διαθέτει ένα βελτιωμένο αεροδυναμικά αμάξωμα όπου κυριαρχούν η μεγάλη αεροτομή, ο επιβλητικός αεροδυναμικός διαχύτης, το ευμέγεθες splitter μπροστά ενώ την εικόνα συμπληρώνει η παρουσία δύο σετ διπλών εξατμίσεων στα πλευρικά τμήματα.

Η επίσημη αγωνιστική πρώτη του GT θα πραγματοποιηθεί στη διοργάνωση Rolex 24 στην Daytona της Φλόριδα τον προσεχή Ιανουάριο όπου θα λάβουν μέρος δύο ομάδες της Ford και η συνέχεια θα δοθεί με τις υπόλοιπες διοργανώσεις του παγκόσμιου πρωταθλήματος αντοχής της FIA αλλά και στο πρωτάθλημα Tudor United Sportscar.

Ωστόσο, όπως σημειώνει η Ford ο στόχος του αγωνιστικού GT δεν είναι μόνο η συμμετοχή σε αγώνες, αλλά και η εξαγωγή συμπερασμάτων που αφορούν νέες εξελίξεις και τεχνικές για την αεροδυναμική, τα ανθρακονήματα, την μείωση του βάρους, και την εξέλιξη των κινητήρων ΕcoBoost με στόχο την εφαρμογή τους στα ευρείας παραγωγής μοντέλα της φίρμας.

Όπως και να έχει με τις «άλλες» χρήσεις του αγωνιστικού GT, γεγονός είναι ότι θα επιχειρήσει να επαναλάβει τον θρίαμβο της «μπλε οβάλ» φίρμας 50 χρόνια πριν, στο Le Mans όπου πέτυχε το 1-2-3 με τον πρόγονο του GT.

auto.in.gr