Η γερμανική φίρμα παρουσιάζει το τρίτο πρωτότυπό της με σύστημα αυτόνομης οδήγησης πραγματοποιώντας τα αποκαλυπτήρια μιας αντίστοιχης έκδοσης του Audi R8 e-tron στο ασιατικό Consumer Electronics Show, στη Σαγκάη.

Το αυτόνομο R8 e-tron είναι πανομοιότυπο με τη μέχρι σήμερα γνωστή ηλεκτροκίνητη έκδοση του γερμανικού sportscar με εξαίρεση τη σειρά συστημάτων που «μπορούν να αναλάβουν τη διαδικασία της οδήγησης υπό ορισμένες συνθήκες και κατόπιν αντίστοιχης επιθυμίας του οδηγού» και τα οποία, όπως διευκρινίζει η Audi, θα περάσουν στην παραγωγή εντός δύο ετών.

Αναλυτικότερα, το R8 e-tron εξοπλίζεται με υπερηχητικούς αισθητήρες και τεχνολογία radar, με σαρωτές τεχνολογίας laser και μια σειρά από κάμερες τα δεδομένα των οποίων αξιοποιεί και αξιολογεί η κεντρική μονάδα υποβοήθησης του οδηγού (zFAs) και η οποία δίνει «μια αναλυτική εικόνα του περιβάλλοντος του αυτοκινήτου.

Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες προδιαγραφές του, υπενθυμίζεται ότι το R8 e-tron 2.0 προσφέρει αυτονομία 450 χλμ. –από 215 χλμ.- χάρη στις αυξημένης απόδοσης μπαταρίες ιόντων λιθίου των 92 kWh με διάταξη σε σχήμα «Τ».

Η επαναφόρτιση των μπαταριών απαιτεί «αρκετά λιγότερο από δύο ώρες» όπως αναφέρει η φίρμα, χάρη στην παρουσία του συστήματος Combined Charging System που εφοδιάζει το αυτοκίνητου και επιτρέπει την φόρτιση με συνεχές και εναλλασσόμενο ρεύμα.

Την υψηλή αποδοτικότητα των μπαταριών, συμπληρώνει η γενναιόδωρη ισχύς της νέας γενιάς του R8 e-tron 2.0 το οποίο αξιοποιεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ που αποδίδουν 462 ίππους και 920 Nm ροπής.

Ως αποτέλεσμα το R8 e-tron 2.0 υπόσχεται να επιταχύνει από 0-100 χλμ.ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 210 χλμ./ώρα ή σε 250 χλμ./ώρα αναλόγως με την επιλογή του προγράμματος οδήγησης.

auto.in.gr