H γαλλική φίρμα ελαστικών αποφάσισε να ξεκινήσει τη νέα διαφημιστική τηλεοπτική της καμπάνια από την ελληνική αγορά όπου θα βγει για πρώτη φορά στον αέρα το νέο της σποτ με τίτλο «Michelin Total Performance».

Η γαλλική φίρμα επέλεξε να περάσει το μήνυμα που αποτελεί και την πάγια δέσμευση της φίρμας και συνοψίζεται στο: «μόνο η Michelin πάντοτε συγκεντρώνει περισσότερες επιδόσεις σε ένα ελαστικό», μέσα από ένα πρωτότυπο κόσμο γραφικών και καρτούν όπου επιδόσεις των ελαστικών Michelin όπως η ασφάλεια, η αντοχή, και η διάρκεια ζωής παρελαύνουν με σημαιοφόρο το διάσημο σύμβολο της φίρμας, Bibendum.

Το ελληνικό κοινό μπορει να ανακαλύψει τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Michelin και μέσω της ελληνικής ιστοσελίδας της Michelin, www.michelin.gr

auto.in.gr