Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Coca Cola HBC: Αύξηση πωλήσεων στο α΄ τρίμηνο 2015

Coca Cola HBC: Αύξηση πωλήσεων στο α΄ τρίμηνο 2015

Βελτιώθηκαν οι πωλήσεις της Coca Cola HBC στο πρώτο τρίμηνο του 2015, με τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις να ανέρχονται στα 1,35 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 1,7%, από τα 1,33 δισ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2014.

Βελτιώθηκαν οι πωλήσεις της Coca Cola HBC στο πρώτο τρίμηνο του 2015, με τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις να ανέρχονται στα 1,35 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 1,7%, από τα 1,33 δισ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2014.

Σε ότι αγορά τον όγκο των πωλήσεων, κατέγραψε άνοδο 7,2% και διαμορφώθηκε στα 439 εκατ. κιβώτια από 409,6 εκατ. κιβώτια που ήταν το πρώτο τρίμηνο του 2014. Στην αύξηση αυτή συνέβαλαν σε μεγάλο βαθμό οι τέσσερις επιπλέον ημέρες πωλήσεων και η χρονική συγκυρία του Πάσχα, ενώ καταγράφηκαν καλές επιδόσεις σε Νιγηρία, Πολωνία, Ρουμανία, Ουγγαρία και Δημοκρατία της Τσεχίας.

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο διαμορφώθηκαν στα 3,08 ευρώ από 3,25 ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2014, μειωμένα κατά 5,2%. Πάντως , τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση παρέμειναν σταθερά συγκρινόμενα με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι.

Η Coca Cola HBC πραγματοποιήσαμε αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων σε συγκεκριμένες αναδυόμενες αγορές που επηρεάστηκαν περισσότερο από την αρνητική μεταβολή των συναλλαγματικών ισοτιμιών, ενώ στις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αγορές, εν μέσω ενός περιβάλλοντος αποπληθωρισμού των τιμών, κύρια επιδίωξή παρέμεινε η διατήρηση των τιμών των προϊόντων σε προσιτά επίπεδα.

Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG αναφερόμενος στα αποτελέσματα τριμήνου σχολίασε: «Σε αυτό το τρίμηνο καταγράφηκε ικανοποιητική αύξηση των πωλήσεών μας, ανάλογη των προσδοκιών μας. Τόσο τα σχέδια που υλοποιήσαμε για τη σταθεροποίηση των όγκων πωλήσεων στην Ευρώπη, όσο και η τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόσαμε με στόχο τη μείωση του αντίκτυπου των δυσμενών συναλλαγματικών ισοτιμιών σε συγκεκριμένες αναδυόμενες αγορές, ήταν αποτελεσματικά. Παρά το γεγονός ότι αναμένουμε ότι το κλίμα αβεβαιότητας θα συνεχιστεί σε κάποιο βαθμό, οι πρωτοβουλίες που αναλάβαμε για να μειώσουμε τον πιθανό αντίκτυπο τυχόν αρνητικών εξελίξεων αποδείχθηκαν επιτυχείς και τα αποτελέσματα του τριμήνου είναι ενθαρρυντικά».

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Κυκλοφορούν και… εξαφανίζονται τα εισιτήρια για το πρώτο ματς με τη Φενέρμπαχτσε

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός για τα εισιτήρια του μεγάλου αγώνα με τη Φενέρμπαχτσε

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024