Η Renault ανακοίνωσε την αναβίωση της Alpine το 2012, παρουσιάζοντας ένα πρωτότυπο διθέσιο sportscar, το Α110-50 το οποίο και θα αποτελούσε το πρώτο μοντέλο που θα φορούσε τα διακριτικά της φίρμας και το οποίο οι Γάλλοι θα συνεξέλισσαν με την Caterham.

Η Caterham έχει πλέον αποχωρήσει από το project ωστόσο, η εξέλιξη του sportscar προχωράει με τις τελευταίες πληροφορίες να αναφέρουν ότι η Renault θα παρουσιάσει μια πρωτότυπη αλλά πιο κοντά στην παραγωγή έκδοση -σε σχέση με το A110-50 concept που βασιζόταν στο Megane Trophy- στον αγώνα αντοχής του Le Mans που πραγματοποιείται στις 13-14 Ιουνίου.

Εξάλλου σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Renault, το γαλλικό sportscar που θα κατασκευάζεται στη Διέππη, το «κέντρο» των προτάσεων RenaultSport, αναμένεται να περάσει στην παραγωγή από το τέλος του 2016 με την προοπτική να παραχθεί σε 3.000 μονάδες.

Όπως και να έχει με το χρονικό σημείο άφιξής του, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις το sportscar της Alpine θα έχει να κάνει «περισσότερο με την οδηγική ευχαρίστηση παρά με την απόλυτη ισχύ», όπως έχει πει ο Patrice Ratti επικεφαλής της RenaultSport η οποία και έχει αναλάβει την εξέλιξή του.

Αξίζει, επιπλέον να σημειωθεί ότι οι μέχρι τώρα πληροφορίες δεν αποκλείουν η Renault να καταφύγει στη συνεργασία της με τις Nissan και Daimler για ορισμένες πτυχές του νέου της sportscar.

Δεδομένο, πάντως. θα πρέπει να θεωρείται ότι το γαλλικό sportscar θα επενδύσει ιδιαιτέρως στη διατήρηση του βάρους του το οποίο δεν αναμένεται να ξεπεράσει τα 1.100 κιλά στοιχείο που σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες προδιαγραφές του πλαισίου και τις χαρακτηριστικές αναλογίες που θα του εξασφαλίσουν ένα χαμηλό κέντρο βάρους, αναμένεται να κάνουν τη διαφορά.

Το παζλ του γαλλικού sportscar αναμένεται να συμπληρώσει ένας υπετροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 1,6 λίτρου με ισχύ που θα αγγίξει τους 300 ίππους.

AUTOMEDIA