Ανοδική πορεία σημειώνει η Volvo στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου το πρώτο τρίμηνο του 2015, οπότε κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 16% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, όταν, μάλιστα, συνολικά η αγορά κινήθηκε στο +4%.

Σε απόλυτα μεγέθη, οι ταξινομήσεις της Volvo για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου έφτασαν τις 463, έναντι 399 μονάδων πέρυσι.

Το παραπάνω μέγεθος πωλήσεων μεταφράζεται επίσης σε μερίδιο αγοράς 2,7% το οποίο είναι και το μεγαλύτερο που είχε ποτέ η φίρμα στην Ελλάδα.

Σε ό,τι αφορά, αναλυτικά την απήχηση των μοντέλων, η Volvo Cars Hellas χαρακτηρίζει «εντυπωσιακή» την πορεία των V40 και V40 Cross Country τα οποία με 346 ταξινομήσεις συνολικά, βρέθηκαν στην πρώτη θέση του premium ανταγωνισμού.

Αντιστοίχως δυναμική το πρώτο τρίμηνο του 2015 ήταν και η επίδοση των S60 και V60 τα οποία βρέθηκαν επίσης στην πρώτη θέση στην κατηγορία τους μεταξύ των premium με συνολικά 92 ταξινομήσεις.

Αξίζει να σημειωθεί η ιδιαίτερη απήχηση της έκδοσης D4 με νέας τεχνολογίας Drive-E δίλιτρο κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, των S60 και V60 η οποία βρέθηκε στην πρώτη θέση όχι μόνο μεταξύ των premium αλλά και στο σύνολο των αντίστοιχων εκδόσεων της αγοράς.

auto.in.gr