Περισσότερες ώρες εντός των τειχών θα επιχειρήσει να κρατήσει τα μέλη του το μεγαλύτερο διαδικτυακό κοινωνικό δίκτυο, διαβάζοντας πλήρες ειδησεογραφικό περιεχόμενο απευθείας στο Facebook. Η εταιρεία φέρεται να διαπραγματεύεται με μεγάλους δημοσιογραφικούς οργανισμούς ώστε να τους πείσει να μην παραπέμπουν πλέον «για περισσότερα» εκτός, στους δικούς τους δικτυακούς τόπους. Για να τους πείσει, λέγεται ότι η εταιρεία εμφανίζεται διατεθειμένη να τους παραχωρήσει τα εργαλεία για να προβάλλουν διαφημίσεις στις Σελίδες τους κρατώντας το σύνολο των εσόδων και το 70% από εκείνες που θα διασφαλίζει η υπηρεσία για εκείνους, γράφει η εφημερίδα Wall Street Journal στην διαδικτυακή της έκδοση.

Την συμφωνία για τα λεγόμενα Instant Articles λέγεται ότι έχουν ήδη υπογράψει οι εκδότες του National Geographic και οι New York Times, καθώς και το Buzzfeed.

Επιπλέον, η υπηρεσία έχει διακρίνει ότι η πρακτική που ακολουθούν σήμερα οι εκδοτικοί οργανισμοί στο Facebook περιορίζεται στην παραπομπή στους δικτυακούς τους τόπους (με link στο status), δηλαδή το ουσιαστικό περιεχόμενο (κείμενο, φωτογραφίες, βίντεο) παραμένει εκτός Facebook. Το γεγονός έχει ως αποτέλεσμα σημαντική καθυστέρηση όταν το Facebook χρησιμοποιείται από φορητές συσκευές, smartphone και tablet. Οκτώ δευτερόλεπτα για την μετάβαση εκτός Facebook app στον browser είναι αρκετά για να αποθαρρύνουν τα κλικ.

Πάντως, η εφημερίδα σημειώνει στην διαδικτυακή της έκδοση ότι αν και τα Instant Articles είναι πιθανό να αρχίσουν να εμφανίζονται από τον Μάιο, δεν αποκλείεται να καθυστερήσουν προκειμένου να συμπεριληφθούν περισσότεροι παραγωγοί περιεχομένου.

Πρόσφατα, το Facebook επαναπροσδιόρισε τι είναι «σημαντικό» για τα μέλη του.

H φιλοδοξία της εταιρείας να αποτελέσει το Facebook μια «προσωπική εφημερίδα» είναι γνωστή ήδη από το 2014, όταν είχε ανακοινωθεί το app Paper. Αντί για συντάκτες και ρεπόρτερ, η Paper του Facebook απασχολεί… έναν αλγόριθμο αλλά και ανθρώπους σε ρόλο επιμελητών ύλης. Το περιεχόμενο συλλέγεται από εξωτερικές πηγές και επιλέγεται από τις παραπομπές που μοιράζονται τα μέλη του Facebook. Παρά την εξαιρετική του σχεδίαση, η Paper δεν φαίνεται να έχει ταράξει τα νερά στην ειδησεογραφική ενημέρωση, ενώ δεν έχει γίνει γνωστό πως αντιμετώπισαν την πρακτικοί οι παραγωγοί του περιεχομένου. Είναι άλλωστε γνωστό ότι οι εκδότες δεν είναι πρόθυμοι να το παραχωρούν, όπως δείχνει η ιστορία των Google News. Μπορείτε επίσης να διαβάσετε στο tech.in.gr για την τρέχουσα πρωτοβουλία της Google, η οποία προβλέπει επένδυση €150 εκατομμυρίων, για μια συμμαχία με δημοσιογραφικούς οργανισμούς στην Ε.Ε., οι οποίοι αντιστάθηκαν στην εκμετάλλευση του περιεχομένου από το προϊόν της Google.

In.gr Τεχνολογία