Την επιστροφή της Hyundai στην κατηγορία των μεσαίων διαστάσεων σεντάν θα σημάνει η έναρξη της παραγωγής του νέου Elantra στις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Αυτήν την περίοδο το κορεατικό μοντέλο δοκιμάζεται σε ευρωπαϊκό έδαφος και ειδικότερα στo Lansing της Γερμανίας, αποκαλύπτοντας την προσπάθεια της Hyundai να μεταφέρει στοιχεία από το Sonata σε μια ταπεινότερη και πιο προσιτή τετράτροχη πρόταση.

Οι πρώτες πληροφορίες, λοιπόν, θέλουν το νέο Elantra να ακολουθεί το σχεδιαστικό και εξοπλιστικό παράδειγμα του Sonata, διαθέτοντας στη φαρέτρα του προηγμένες εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας, όπως το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με τις εκτεταμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας «BlueLink».

H παρουσία ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων είναι αυτή που πρόκειται να κάνει τη διαφορά στην γκάμα εκδόσεων του νέου Elantra, ενώ για πρώτη φορά το κορεατικό μοντέλο πρόκειται να διατεθεί και με ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Στη βάση της γκάμας του, πάντως, τον πρώτο λόγο θα έχουν οι ατμοσφαιρικοί βενζινοκινητήρες 1,8 και 2,0 λίτρων, οι οποίοι θα προέλθουν από τη σημερινή γενιά του αυτοκινήτου, έχοντας υποστεί φυσικά τις απαραίτητες αναβαθμίσεις ώστε να πληρούν τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων.

Το νέο Elantra αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά στις αρχές του 2016. Σχεδόν ένα χρόνο μετά το μεσαίων διαστάσεων Hyundai πρόκειται να αποκτήσει και έκδοση GT, η οποία ωστόσο θα βασίζεται στο δάπεδο που φιλοξενεί σήμερα το i30.

AUTOMEDIA