Ο γερμανικός όμιλος ανακοίνωσε ότι το κόστος παραγωγής των συστοιχιών ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούν τα ηλεκτροκίνητα, τα plug-in υβριδικά και τα «απλά» υβριδικά θα μπορούσε να μειωθεί έως και 66% αν μπορούσε να αξιοποιηθεί μια κοινή μπαταρία για όλα τα μοντέλα.

Όπως επεσήμανε ο επικεφαλής εξέλιξης του γερμανικού ομίλου, Heinz-Jakob Neusser, ο όμιλος VW έχει ήδη δρομολογήσει τις διαδικασίες για να επιτύχει την παραπάνω δραστική περιστολή των δαπανών παραγωγής μπαταριών, μέσω της χρήσης μιας κοινής μπαταρίας για όλα τα μοντέλα όλων των εταιρειών που στεγάζει ο όμιλος.

Προς το παρόν δεν ανακοινώνεται ακριβές χρονικό πλαίσιο για την μετάβαση από τη χρήση πολλών διαφορετικών μπαταριών σε μία ενιαία, ωστόσο αν το σενάριο ευοδωθεί, η παραγωγικότητα του εργοστασίου του Braunschweig όπου κατασκευάζονται οι μπαταρίες για την VW αναμένεται να αυξηθεί κατακόρυφα.

Επίσης, όπως ανέφερε εκπρόσωπος των Γερμανών, η ενιαία μπαταρία δεν αναιρεί το γεγονός ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν διαφορετικοί προμηθευτές.

Προς το παρόν, οι μπαταρίες που εξοπλίζουν τα e-Golf, Golf GTE και Audi A3 e-tron προέρχονται από την Panasonic ενώ το VW Passat GTE αξιοποιεί μπαταρίες της Samsung οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν και για τα νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Audi.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από την περιστολή των δαπανών παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου ο όμιλος VW, εργάζεται ήδη προς την κατεύθυνση εξέλιξης μιας νέας τεχνολογίας συστοιχιών που θα αυξήσει την απόδοσή τους έως και πέντε φορές σε σχέση με τις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται σήμερα από τις αυτοκινητοβιομηχανίες του ομίλου, μειώνοντας παράλληλα τον όγκο και το βάρος τους.

auto.in.gr