Χρειάστηκαν να περάσουν 13 χρόνια ώστε ένας Βρετανός οδηγός του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ να ανέβει ξανά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου και αυτός ήταν ο K. Meeke, o οποίος πανηγύρισε στο Ράλλυ Αργεντινής την πρώτη νίκη της καριέρας του στον θεσμό.

Ο K. Meeke άντεξε στην πίεση του ομόσταυλού του στην ομάδα της Citroen, Μ. Ostberg, παρά το γεγονός ότι δεν απέφυγε τα λάθη. Νωρίτερα, οι εγκαταλείψεις των S. Ogier και A. Mikkelsen, καθώς και τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε ο J. Latvala είχαν φέρει τους οδηγούς της Citroen στην κορυφή της κατάταξης όπου και παρέμειναν μέχρι το τέλος του αγώνα.

Την εγκατάλειψη του J. Latvala εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ο E. Evans, τερματίζοντας στην τρίτη θέση και ανεβαίνοντας για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο των νικητών.

Κατακτώντας την πρώτη θέση στην υπερειδικη διαδρομή του αγώνα και έχοντας επιστρέψει στον αγώνα υπό το καθεστώς Rally2, ο S. Ogier έφυγε από την Αργεντινή με 3 βαθμούς στις αποσκευές του.

Το Ράλλυ Αργεντινής σημάδεψε η έξοδος του H. Paddons κατά τη διάρκεια της 9ης ειδικής διαδρομής, η οποία προκάλεσε τον σοβαρό τραυματισμό ενός θεατή.

1 Kris Meeke Citroen 3h41m44.9s
2 Mads Ostberg Citroen 18.1s
3 Elfyn Evans Ford 3m27.4s
4 Martin Prokop Ford 6m26.1s
5 Daniel Sordo Hyundai 10m46.7s
6 Khalid Al-Qassimi Citroen 11m19.9s
7 Abdulaziz Al-Kuwari Ford 16m02.6s
8 Diego Dominguez Ford 18m48.2s
9 Gustavo Saba Skoda 21m20.6s
10 Federico Villagra Ford 25m19.6s

auto.in.gr