Ράλλυ Αργεντινής 2015 – Ημέρα 1η: Προβάδισμα για K. Meeke, εκτός μάχης ο S. Ogier
Με τον S. Ogier να εγκαταλείπει με το… καλημέρα και τον J. Latvala να αντιμετωπίζει πρόβλημα με το διαφορικό του δικού του VW Polo R, τα Citroen DS3 των Κ. Μeeke και M. Ostberg βρέθηκαν στην κορυφή μετά και την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας του Ράλλυ Αργεντινής.
Spotlight
-
Στα δικαστήρια η διαμάχη Pfizer-Moderna για τις πατέντες του mRNA
-
Πλοίο δίνει «μάχη» με τα κύματα για να δέσει στο λιμάνι – Καβοδέτης παρασύρθηκε από τον αέρα
-
Σοκαριστικό βίντεο - Παλαιστής ακινητοποίησε αλιγάτορα 2,5 μέτρων με γυμνά χέρια
-
«Δεν το έκανα κρυφά» λέει η γυναίκα που φωτογράφισε κορίτσι σε τουαλέτες νηπιαγωγείου
Καταστροφικό αποδείχθηκε για την ομάδα της VW το ξεκίνημα του Ράλλυ Αργεντινής, παρακολουθώντας τους οδηγούς της να αντιμετωπίζουν λιγότερο ή περισσότερο σοβαρά προβλήματα.
Την αρχή έκανε ο S. Ogier, ο οποίος κατά τη διάρκεια τη δεύτερης ειδικής διαδρομής του αγώνα αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του VW Polo R και ειδικότερα με το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, το οποίο μάλιστα τον οδήγησε στην εγκατάλειψη.
Την τύχη του Αλσατού είχε και ο ομόσταυλός του στην ομάδα της VW, A. Mikkelsen o οποίος δεν κατάφερε να συνεχίσει τις προσπάθειές του μετά την τρίτη ειδική διαδρομή του αγώνα, εξαιτίας δυσλειτουργίας του συστήματος διεύθυνσης.
Οι ατυχίες δεν έλειψαν και από τον τρίτο οδηγό της VW, καθώς ένα πρόβλημα στο διαφορικό του VW Polo R έριξε το J. Latvala στην τρίτη θέση, στερώντας του την «επαφή» με την κορυφή και ειδικότερα με το Citroen DS3 του K. Meeke.
Μετά και το τέλος του πρώτο σκέλους του Ράλλυ Αργεντινής, ο Βρετανός οδηγός της Citroen απολαμβάνει ένα προβάδισμα μεγαλύτερο του ενός λεπτού απέναντι στον M. Ostberg, o οποίος εξακολουθεί να απειλείται από τον. J. Latvala, με τον Φιλανδό να βρίσκεται στην τρίτη θέση και σε απόσταση μόλις 15 δευτερολέπτων.
Τη δική τους μάχη για την τέταρτη θέση δίνουν οι D. Sordo με Hyundai i20 WRC και Ε. Evans με Ford Fiesta WRC, με τη διαφορά ανάμεσά τους να μην ξεπερνά τα 5,5 δευτερόλεπτα.
Το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Αργεντινής περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές, ενώ την τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα πρόκειται να πραγματοποιηθούν μόλις δύο.
1 | Kris Meeke | Citroen | 1h44m47.8s |
2 | Mads Ostberg | Citroen | 1m08.4s |
3 | Jari-Matti Latvala | Volkswagen | 1m23.5s |
4 | Daniel Sordo | Hyundai | 1m54.2s |
5 | Elfyn Evans | Ford | 1m59.7s |
6 | Martin Prokop | Ford | 3m27.4s |
7 | Thierry Neuville | Hyundai | 5m06.2s |
8 | Khalid Al-Qassimi | Citroen | 6m01.8s |
9 | Abdulaziz Al-Kuwari | Ford | 6m46.3s |
10 | Yuriy Protasov | Ford | 8m43.3s |
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις