Την Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης επέλεξε η VW για την παγκόσμια πρεμιέρα ενός ιδιαίτερα εντυπωσιακού, σε σχεδίαση και χαρακτηριστικά, τετράθυρου coupe, το οποίο επί της ουσίας αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία πρόκειται να εξελιχθεί το νέο VW CC.

Ξεπερνώντας σε μήκος τα πέντε μέτρα και με μεταξόνιο που φτάνει αντιστοίχως τα 3 μέτρα, το πρωτότυπο C Coupe GTE δείχνει απολύτως προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της κινεζικής αγοράς, στην οποία οι προτάσεις με επιμηκυμένο μεταξόνιο χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης.

Ο τρόπος με τον οποίο η οροφή συναντά το πίσω τμήμα του αμαξώματος είναι αυτός που θέτει, σε επίπεδο σχεδίασης τουλάχιστον, τις διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα σε ένα συμβατικό sedan και σε ένα κατά γενική ομολογία δυναμικότερο και ελκυστικότερο τετράθυρο coupe.

Ανάλογη είναι και η εικόνα του εσωτερικού, το οποίο διαθέτει τέσσερις ανεξάρτητες θέσεις, με την κεντρική κονσόλα να φτάνει έως την πίσω σειρά καθισμάτων, εξασφαλίζοντας στους επιβάτες που θα βρεθούν εκεί όλες τις ανέσεις και τις υπηρεσίες που θα απολάμβαναν και στην μπροστινή σειρά.

Οι ιδιαιτερότητες του VW C Coupe GTE δεν σταματούν εδώ, καθώς για την κίνηση του φροντίζει ένα plug-in υβριδικό σύστημα συνδυαστικής απόδοσης 245 ίππων και 500 Nm ροπής.

Πέρα από τον τετρακύλινδρο TSI κινητήρα και το ηλεκτρικό μοτέρ, το υβριδικό σύνολο του τετράθυρου coupe της VW συμπληρώνεται από ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου που εξασφαλίζουν αυτονομία 50 χιλιομέτρων.

Με μέση τιμή κατανάλωσης καυσίμου 2,3 λίτρα και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 55 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο, το VW C Coupe GTE έχει την ικανότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 232 χλμ./ώρα.

auto.in.gr