Η πρόσφατη παρουσίαση της πεντάθυρης έκδοσης του MINI hatchback διαφοροποιεί τα σχέδια της θυγατρικής φίρμας του ομίλου BMW σε ό,τι αφορά το μέλλον του Countryman που αλλάζει κατηγορία.

Έτσι στην επόμενη γενιά του, η οποία αναμένεται στους ευρωπαϊκούς δρόμους το 2017, θα διαθέτει νέα αισθητική προσέγγιση ώστε να ανταγωνιστεί την επερχόμενη νέα BMW X1 αλλά και το επικείμενο Audi Q1.

Το νέο Countryman θα διαθέτει μεγαλύτερες αναλογίες από το σημερινό, στοιχείο που θα το καταστήσει το μεγαλύτερο διαθέσιμο MINI όταν εμφανιστεί, με διογκωμένα φτερά, τις γνωστές πινελιές χρωμίου στη μάσκα και το παρμπρίζ και τα χαρακτηριστικά στρογγυλά φωτιστικά σώματα.

Βασισμένο στην πλατφόρμα UKL1, η οποία αξιοποιείται σήμερα στα τρίθυρα και πεντάθυρα MINI hatchback, το νέο Countryman θα είναι διαθέσιμο είτε με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς είτε με σύστημα τετρακίνησης.

Ανάλογα με την έκδοση που θα επιλέξει κάποιος -Cooper, S, SD και John Cooper Works- θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής ισχύος προερχόμενης και από τους νέους τρικύλινδρους turbo κινητήρες.

Στην ίδια πλατφόρμα αναμένεται να βασιστεί σχεδόν το σύνολο των μελλοντικών μοντέλων MINI, ανάμεσα στα οποία θα βρίσκονται το Clubman, το Convertible και το Paceman που εξελίσσονται αυτή την περίοδο, ενώ υπό συζήτηση βρίσκεται το πλάνο διαδοχής των μη δημοφιλών Roadster και Coupe από την έκδοση παραγωγής του Superleggera Concept.

Τα σχέδια ωστόσο δεν σταματούν εδώ, καθώς υπάρχουν εισηγήσεις για επέκταση της φίρμας στην πολλά υποσχόμενη αγορά της Κίνας με νέo πολυχρηστικό αλλά και τετράθυρο μοντέλο που, ωστόσο, μοιάζει απίθανο να διατίθενται στις αγορές των Η.Π.Α. και της Ευρώπης.

AUTOMEDIA