Την στιγμή που επίκειται η «επίδειξη κατόπιν ραντεβού» του Apple Watch και από πολυτελή καταστήματα, η Pebble Technology καταγράφει ρεκόρ εισφορών 20 εκατομμυρίων δολαρίων για την χρηματοδότηση της κατασκευής μερικών χιλιάδων Pebble Time.

Υπολογίζεται ότι λίγο πριν το τέλος του crowdfunding, περίπου 78 χιλιάδες χρήστες του Διαδικτύου δέσμευσαν κατά μέσο όρο 250 δολάρια για να λάβουν τον Ιούνιο/Ιούλιο το δικό τους smartwatch από την Pebble Technology. Η εταιρεία που έγινε γνωστή πριν από τρία χρόνια με το Pebble, το οποιο θεωρείται «το πρώτο smartwatch» των τελευταίων χρόνων, αναφέρεται στο Pebble Time κόστους 199 δολαρίων και το νεότερο, Pebble Time Steel των 299 δολαρίων, με έγχρωμη οθόνη τεχνολογίας e-paper.

Συγκριτικά, το πιο οικονομικό μοντέλο Apple Watch, το Apple Watch Sport θα πωλείται από τις 24 Απριλίου αντί 349 δολαρίων, ενώ το ακριβότερο, το Apple Watch Edition θα ξεπερνά ακόμα και τα 7.000 δολάρια. Για να δοκιμάσει κανείς ένα θα πρέπει να κλείσει ραντεβού (διάρκειας 15 λεπτών), ενώ οι δυνητικοί αγοραστές των πανάκριβων Apple Watch 18 καρατίων θα χαίρουν ιδιαίτερης εξυπηρέτησης μιας ώρας -εξάλλου επικεφαλής του δικτύου λιανικής στην Apple ορίστηκε το πλέον υψηλόβαθμο στέλεχος της Burberry.

Tα Pebble Time διακρίνονται για την συγκριτικά υψηλή αυτονομία τους 7 ημερών (10 για το Time Steel) καθώς και για την υποστήριξη app και από τα δύο στρατόπεδα -Android Wear και iOS). H Pebble κάνει λόγο για 7,5 χιλιάδες υπάρχοντα Pebble apps.

Ανθή Παναγιωτάκη, @anthi

In.gr Τεχνολογία