Η BMW M2 Coupe επιστρέφει με μια σειρά εικόνων με φόντο το Nurburgring όπου εντοπίστηκε να δοκιμάζει το βήμα της, κρύβοντας κάτω από το ολοένα και λιγότερο καμουφλάζ την τελική μορφή της.

Η μικρότερη «Μ» πρόταση των Βαυαρών η οποία θα αντικαταστήσει τη Σειρά 1 Μ Coupe έχει ήδη πάρει εισιτήριο για την έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο του 2015 όπου θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της, για να περάσει αμέσως μετά στην παραγωγή.

Παίρνοντας μια θέση στην γκάμα πάνω από την Μ235i, η Μ2 Coupe θα υιοθετήσει όλες τις γνώριμες προδιαγραφές που συνεπάγεται η φροντίδα του M Division και που σε συνδυασμό με τις συμπαγείς της διαστάσεις, αναμένεται να δημιουργήσουν ένα εκρηκτικό αποτέλεσμα με εντονότερα σχεδιαστικά στοιχεία και φυσικά επιπλέον ισχύ και δυναμικότερη οδική συμπεριφορά.

Ξεκινώντας από την εμφάνισή της, την απολύτως αναγνωρίσιμη «όψη» και αιχμηρή όψη της σκιαγραφούν οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα σε συνδυασμό με τον επιθετικότερο προφυλακτήρα.

Παράλληλα, κοιτάζοντας προσεκτικά το αμάξωμα είναι σαφής η αύξηση των μετατροχίων και οι πιο «μυώδεις» θόλοι θόλους οι οποίοι φιλοξενούν τους χαρακτηριστικά μεγάλους τροχούς του Μ Division.

Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι πίσω τους, βρίσκονται οι διάτρητοι δίσκοι και οι εξίσου εντυπωσιακές δαγκάνες του αναβαθμισμένου συστήματος πέδησης. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα ακροβολισμένα, ζεύγη του συστήματος εξαγωγής καθώς και το ανασχεδιασμένο «χείλος» της θύρας αποσκευών που θα αναλάβει να αυξήσει την κάθετη δύναμη στον πίσω άξονα.

Οι παραπάνω βελτιώσεις καλούνται να στοιχειοθετήσουν την παρουσία μιας αναβαθμισμένης εκδοχής του εξακύλινδρου twin-turbo κινητήρα των 3,0 λίτρων που εφοδιάζει την Μ235i και που στην περίπτωση της Μ2 Coupe θα αποδίδει πάνω από 370 ίππους –έναντι 326 ίππων της Μ235i.

Παράλληλα, μια σειρά από αναβαθμίσεις στο πλαίσιο, μεταξύ των οποίων και η αντικατάσταση των ενεργών αμορτισέρ της M235i προς όφελος μιας πιο σφιχτής και sport ανάρτησης που θα αναλάβει να μετατρέψει την Μ2 σε μια πιο σκληροπυρηνική οδηγική μηχανή, συμβάλλοντας στον περιορισμό των κλίσεων του αμαξώματος.

Η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ τις προδιαγραφές της θα συμπληρώσει η παρουσία ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω η M2 Coupe αναμένεται να είναι ταχύτερη από την τετρακίνητη M235i ολοκληρώνοντας, σύμφωνα με πληροφορίες, το sprint από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα.

AUTOMEDIA