Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Διευρυμένη υπηρεσία προληπτικής υποστήριξης PC και tablet από την Dell

Διευρυμένη υπηρεσία προληπτικής υποστήριξης PC και tablet από την Dell

Προληπτική και προγνωστική αυτοματοποιημένη υπηρεσία για πρόληψη και επίλυση ζητημάτων για τελικούς χρήστες PC και tablet ανακοίνωσε ότι θα παρέχει η Dell.

Η Dell ανακοινώνει το ProSupport Plus για υπολογιστές και tablets, την πρώτη – στον τομέα της – λύση για προληπτική, προγνωστική και αυτοματοποιημένη υποστήριξη. Η υπηρεσία αφορά σε
Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue και Chromebook.

«Η έρευνά μας, δείχνει ότι τα τμήματα ΙΤ συνεχίζουν να ξοδεύουν γύρω στο 80 τοις εκατό του χρόνου τους σε εργασίες ρουτίνας και τεχνικής υποστήριξης, αφήνοντας μόνο 20 τοις εκατό σε στρατηγικής σημασίας projects, τα οποία προωθούν την επιχείρησή τους.» δήλωσε ο Rob Brothers, Program Director for Software and Hardware Support and Deploy Services, IDC. «H νέα λύση ProSupport Plus της Dell, αξιοποιεί τα στοιχεία από την παρακολούθηση των συστημάτων και τεχνικές πρόβλεψης, με στόχο να διατηρεί τις επιχειρήσεις στο δρόμο της καινοτομίας. Η Dell ανεβάζει τον πήχη στον τομέα της υποστήριξης, επεκτείνοντας την προληπτική, αυτοματοποιημένη της τεχνολογία από το data center στον τελικό χρήστη των συσκευών.»

«Τα ηγετικά στελέχη των επιχειρήσεων και οι IT managers, ανέκαθεν καλούνται να κάνουν περισσότερα, με λιγότερα μέσα, κάτι που τους αφήνει με μια ατέλειωτη λίστα projects, που πρέπει να αντιμετωπίσουν,» δήλωσε ο Doug Schmitt, vice president and general manager, Global Support και Deployment στην Dell. «Επεκτείνοντας το ProSupport Plus σε υπολογιστές και tablets, προσφέρουμε τώρα προληπτική υποστήριξη για το data center και τους τελικούς χρήστες συσκευών, έτσι ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να δαπανούν λιγότερο χρόνο σε υποστήριξη και περισσότερο χρόνο σε ό,τι έχει περισσότερη σημασία.»

ProSupport Plus για υπολογιστές και tablets

Tο ProSupport Plus για υπολογιστές και tablets περιλαμβάνει:

• Πρόσβαση με προτεραιότητα 24×7 στους μηχανικούς του ProSupport, οι οποίοι έχουν σημαντική ειδίκευση στο hardware και το software.
• Προληπτική και προγνωστική αυτοματοποιημένη υποστήριξη χάρη στην τεχνολογία παρακολούθησης Dell SupportAssist.
• Self-service διαχείριση συμβάντων και αποστολή εξαρτημάτων μέσω του portal της Dell, TechDirect, εφαρμογής για φορητές συσκευές ή με χρήση API.
• Διαχείριση ροής εργασιών (workflow) για θέματα τεχνικής υποστήριξης, η οποία επιτρέπει στους τεχνικούς του πελάτη και του συνεργάτη της Dell να προσφέρουν προληπτική και προγνωστική υποστήριξη με τη Dell.
• Κάλυψη για πτώση, διαβροχή και ανωμαλίες του δικτύου ηλεκτροδότησης, για την προστασία των επενδύσεων σε hardware.
• Διατήρηση του σκληρού δίσκου μετά την αντικατάστασή του, για τη διασφάλιση του ελέγχου των δεδομένων.
• Έναν εξειδικευμένο Διαχειριστή Τεχνικού Λογαριασμού (Technical Account Manager), ο οποίος λειτουργεί ως ένα μοναδικό σημείο επαφής για τα τεχνικά ζητήματα και προσφέρει μηνιαίες αναφορές για πελάτες με 1.000 ή περισσότερα συστήματα που καλύπτονται από ProSupport Plus.

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Έξαλλοι στη Μακάμπι: «Λέει ψέματα ο Αταμάν»

Πηγή της Μακάμπι απαντά σε όσα της προσάπτει ο Εργκίν Αταμάν.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024