Στις χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν αυτή την εποχή στα βορειότερα τμήματα της σκανδιναβικής χερσονήσου δοκιμάζεται η δεύτερη κατά σειρά γενιά της BMW X1.

To βαυαρικό SUV διανύει εδώ και αρκετό καιρό το τελευταίο εξελικτικό στάδιο, γεγονός που επιβεβαιώνει το ελαφρύ καμουφλάζ με το οποίο καλύπτονται πολύ συγκεκριμένες επιφάνειες του αμαξώματος.

Κρίνοντας από τις ιδιαίτερα αποκαλυπτικές φωτογραφίες, η νέα BMW X1 πρόκειται να περιορίσει τις εξωτερικές διαστάσεις της και ειδικότερα το συνολικό μήκος της, κάτι το οποίο ωστόσο δεν αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά τους διαθέσιμους χώρους στο εσωτερικό.

Αντιθέτως, με αφετηρία το δάπεδο που χρησιμοποιήθηκε στη Σειρά 2 Active Tourer και Gran Tourer, η X1 πρόκειται να αποκτήσει πολυχρηστικά χαρακτηριστικά που λείπουν από τη σημερινή γενιά της.

Από τη χρήση της πλατφόρμας με την κωδική ονομασία UKL1, που για πρώτη φορά συναντήσαμε στην τρίτη γενιά του νέου MINI, προκύπτει η επιλογή στις δικίνητες εκδόσεις η ισχύς των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων βενζίνης ή diesel θα μεταφέρεται στους μπροστινούς και όχι στους πίσω τροχούς.

Η επίσημη πρεμιέρα της νέας BMW X1 πρόκειται να πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, με την εμπορική της διάθεση στην ευρωπαϊκή αγορά να ξεκινά αμέσως μετά.

Μέχρι το 2019 η BMW πρόκειται να αποκτήσει ένα ακόμη πιο προσιτό και πιο συμπαγές crossover, το οποίο θα βασιστεί στην τρίτη γενιά της Σειράς 1 και θα τοποθετηθεί απέναντι από το ιδιαίτερα επιτυχημένο στην ελληνική αγορά Volvo V40 Cross Country.

AUTOMEDIA