H GLC κάνει ένα ακόμα πέρασμα από το φωτογραφικό φακό με λιγότερο καμουφλάζ από ποτέ καθώς πλέον πλησιάζει ο καιρός που η νέα γενιά της GLK, με νέο όνομα, νέα αρχιτεκτονική, νέους κινητήρες και ελκυστική σχεδίαση, προς όφελος του δυναμισμού της, θα αποκαλυφθεί επισήμως.

Ξεκινώντας από τα βασικά όπως και η πρόσφατη GLE Coupe αλλά και η GLA, η νέα GLK θα ονομάζεται GLC προς όφελος μιας πιο ορθολογικής ιεράρχησης, που θα καθιστά πιο άμεσα σαφή την θέση της στην γκάμα και την αντιστοιχία της με τη C-Class στην αρχιτεκτονική της οποίας και βασίζεται.

Παράλληλα με την αλλαγή ονόματος, η GLC αλλάζει τόσο το μέγεθος όσο και τις αναλογίες της, διαθέτοντας μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχια αλλά και εγκαταλείποντας την τετραγωνισμένη λογική της προς όφελος μιας δυναμικότερης και ελκυστικότερης σχεδίασης.

Ένα επιπλέον στοιχείο που προκύπτει από την παρατήρηση των δοκιμαστικών πρωτοτύπων που εντοπίστηκαν στη Γερμανία, είναι ότι η νέα GLC φαίνεται να «στέκει» χαμηλότερα –συγκριτικά με άλλα SUV της κατηγορίας της- κάτι που αναμένεται να συνηγορήσει θετικά για την οδική της συμπεριφορά, χωρίς, όμως, να χάνει την ψηλή θέση οδήγησης.

Όπως και να έχει, οι νέες αναλογίες, εκτός από τον επιπλέον δυναμισμό, αναμένεται να προσφέρουν περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό το οποίο στις πρώτες εικόνες του, δεν κρύβει τη συνάφειά του με την C-Class.

Εξάλλου, αφετηρία για την νέα GLC θα αποτελέσει η πλατφόρμα της C-Class η οποία χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου αναμένεται να περιορίσει το βάρος του νέου SUV.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες η γκάμα αναμένεται να αντικατοπτρίζει αυτή της C-Class προσφέροντας υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και diesel μοτέρ 2,1 λίτρων σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος.

Με δεδομένη τη συγγένεια της GLC με την C-Class, τις διαθέσιμες εκδόσεις αναμένεται να συμπληρώσει μια plug-in υβριδική έκδοση στα πρότυπα της αντίστοιχης C 350 plug-in hybrid που παρουσιάστηκε, στην έκθεση του Detroit και η οποία περιορίζει τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου της σε 2,1 λίτρα και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 48 γρ./χλμ.

Στον «αντίποδα» της γκάμας της GLC, θα βρεθεί η πανίσχυρη έκδοση με την υπογραφή της AMG και η οποία, όπως και η Mercedes-AMG C 63, θα εξοπλίζεται με τον διπλά υπετροφοδοτούμενο V8 των 4,0 λίτρων.

Επίσης δεδομένων των εξελίξεων δεν αποκλείεται την γκάμα της νέας GLC να συμπληρώσει μια ακόμα έκδοση με την υπογραφή του Affalterbach, στα πρότυπα της C 450 AMG Sport η οποία θα βρεθεί μεταξύ των «απλών» εκδόσεων και την κορυφαία CLC 63 AMG, αποτελώντας μια προσιτή εναλλακτική επιδόσεων.

Auto Express