Δοκιμαστικά, διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης app στο Google Play
Η Google ξεκινά πιλοτικά την εισαγωγή διαφημιστικών μηνυμάτων app στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google Play. Η πληρωμένη προβολή app εξυπηρετεί όχι μόνο τους προγραμματιστές που αναζητούν νέους τρόπους να ξεχωρίσουν, αλλά και τους χρήστες υποστηρίζει η Google (παραπέμποντας σε έρευνες που δείχνουν ότι οι επισκέψεις στον δικτυακό τόπο του διαφημιζόμενου μειώνονται δραστικά όταν σταματούν την διαφήμιση σε φορητές συσκευές).
Η Google ξεκινά, πιλοτικά, την εισαγωγή διαφημιστικών μηνυμάτων app στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google Play.
Η πληρωμένη προβολή app εξυπηρετεί όχι μόνο τους προγραμματιστές που αναζητούν νέους τρόπους να ξεχωρίσουν στην πυκνοκατοικημένο χώρα του Android, αλλά και τους χρήστες, υποστηρίζει η Google (παραπέμποντας σε έρευνες που δείχνουν ότι οι επισκέψεις στον δικτυακό τόπο του διαφημιζόμενου μειώνονται δραστικά εάν σταματήσει την διαφήμιση σε φορητές συσκευές).
Στη δοκιμή, συμμετέχουν πελάτες της Google που διαφημίζουν ήδη τα app τους στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης της Google.
H Google αναφέρει επίσης ότι το 2014 οι προγραμματιστές που διέθεταν τα app τους από το δικό της κατάστημα εφαρμογών -αποκόμισαν συνολικά 7 δισεκατομμύρια δολάρια -η Google κρατάει μερίδιο 30% από κάθε πώληση.
Ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσει ένα app στο Google Play σήμερα ήταν να αποτελέσει «επιλογή του συντάκτη» στην κατηγορία του. Η Google διαθέτει επίσης έναν σχετικό «οδηγό», απευθυνόμενη στους developer –μπορείτε να το βρείτε στο Google Play.
In.gr Τεχνολογία
- Ιράν: Αφησαν ελεύθερο το πλήρωμα του MSC Aries σχεδόν 3 εβδομάδες μετά την κατάληψή του
- Υεμένη: Οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν ότι κατέστρεψαν 3 drones των Χούθι
- Ισραήλ: Ομηρος της Χαμάς κηρύχθηκε επίσημα νεκρός από τις αρχές
- Αριζόνα: Η κυβερνήτρια επικύρωσε την κατάργηση νόμου του 1864 που απαγόρευε την άμβλωση
- Ρωσία: Ασκοπες οι ειρηνευτικές συνομιλίες στην Ελβετία
- Η «Ισλαμική Αντίσταση στο Ιράκ» εκτοξεύει πυραύλους εναντίον του Τελ Αβίβ