Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Audi R8 2015: Ημέρες κεραυνού

Audi R8 2015: Ημέρες κεραυνού

Oι Γερμανοί παρουσιάζουν τις προδιαγραφές της νέας γενιάς του κορυφαίου sportscar τους το οποίο, επενδύει στο χαμηλό βάρος με τη συνδρομή της εκτεταμένης χρήσης ανθρακονημάτων και φυσικά στον αναβαθμισμένο V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα του ο οποίος είναι ισχυρότερος από ποτέ.


Η γερμανική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια των προδιαγραφών της νέας γενιάς του R8 εν όψει της επίσημης παγκόσμιας εκθεσιακής πρεμιέρας του στη Γενεύη, στις 3 Μαρτίου του 2015.

Εξωτερικά, αν και κάθε εκατοστό του R8 είναι σχεδιασμένο εξαρχής, η συνολική εικόνα του υπακούει στους κανόνες της εξελικτικής νοοτροπίας της Audi.

Έτσι, την πλήρως αναγνωρίσιμη «όψη» του R8 συνιστά η ενιαία μονοκόμματη γρίλια με το κυψελοειδές μοτίβο η οποία πλαισιώνεται από νέα τεχνολογίας LED, επίπεδα φωτιστικά σώματα τα οποία κατ΄επιλογή διατίθενται και με τεχνολογία laser η οποία διπλασιάζει την ακτίνα φωτισμού στα 600 μέτρα.

Στα πλευρά του γερμανικού sportscar διακρίνονται οι πιο εντονότερες πτυχώσεις που συντείνουν σε μια επιβλητικότερη παρουσία και οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα με τα χαρακτηριστικά διαφορετικού χρωματισμού «blades» που συντείνουν σε μια μυώδη, δυναμική εικόνα.

Στο πίσω τμήμα τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, υιοθετούν μια επίσης επίπεδη σχεδίαση ενώ, εκτός από τους επιπλέον θηριώδεις αεραγωγούς, το R8 αποκτά ένα ενεργό spoiler στην «βασική» του έκδοση και μια σταθερή ανθρακονημάτινη πτέρυγα για την ισχυρότερη Plus. Την εικόνα συμπληρώνουν ο μεγάλος αεροδυναμικός διαχύτης, οι δύο ακροβολισμένες τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης.

Στην καρδιά του R8 βρίσκεται ο γνωστός αλλά, αναβαθμισμένος V10 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 5,2 λίτρων ο οποίος θα αποτελεί και την αποκλειστική, τουλάχιστον προς το παρόν, επιλογή. Όπως και να έχει ο κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδοχές ισχύος, 540 ίππων και 540 Nm ροπής και με 610 ίππους και 560 Nm ροπής στην ισχυρότερη έκδοση με τα διακριτικά Plus.

Σε επίπεδο επιδόσεων, το «απλό» R8 χρειάζεται 3,5 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 320 χλμ./ώρα. Αντιστοίχως, η Plus έκδοση απαιτεί 3,2 δεύτερόλπετα για το παραπάνω sprint ενώ η μέγιστη ταχύτητα της σταματάει ψηλότερα στα 330 χλμ./ώρα.

Αμφότερες οι εκδόσεις κινητήρα συνδυάζονται με το αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων της Audi, S tronic με τρία προγράμματα αυτόματης λειτουργίας αλλά και δυνατότητα επιλογής χειροκίνητης λειτουργίας. Η κίνηση μεταδίδεται στους τροχούς μέσω του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης της φίρμας quattro και τη συνδρομή ενός ηλεκτρουδραυλικού πολύδισκου συμπλέκτη. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης το 100% της ροπής διοχετεύεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Όταν όμως υπάρξει απώλεια πρόσφυσης στον πίσω άξονα το σύστημα τετρακίνησης μπορεί να μεταδώσει έως και το 100% της διαθέσιμης ροπής στον μπροστινό άξονα. Τις περγαμηνές του R8 συμπληρώνει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα το οποίο διασφαλίζει περαιτέρω τη σταθερότητα ανεξαρτήτως των συνθηκών του οδικού δικτύου.

Μιλώντας για πρόσφυση, η βασική έκδοση του R8 εξοπλίζεται με τροχούς 19 ιντσών και ελαστικά διαστάσεων 245/35 μπροστά & 295/35 πίσω, ενώ η Plus με τροχούς 20 ιντσών και ελαστικά διαστάσεων 245/30 & 305/30.

Τις προδιαγραφές του R8 συμπληρώνει ένα πανίσχυρο σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από ατσάλινα δισκόφρενα στη βασική έκδοση και από κεραμικά δισκόφρενα στην Plus.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το συνολικό βάρος του νέου R8 έχει περιοριστεί κατά 50 κιλά σε σχέση με τον προκάτοχό του, στοιχείο στο οποίο συνέβαλε η εκτεταμένη χρήση υλικών όπως τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο και το μαγνήσιο στην κατασκευή του χωροδικτυώματος και όχι μόνο.

Εκτός από το χαμηλότερο βάρος της νέας γενιάς R8 που στην περίπτωση του απλού περιορίζεται στα 1.555 κιλά και στην περίπτωση του Plus σε 1.454 κιλά, η Audi υπόσχεται και κατά 40% αυξημένη στρεπτική ακαμψία.

Περνώντας στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν τα νέα bucket καθίσματα και το πλήρως ανασχεδιασμένο οδηγοκεντρικό cockpit που έχει αποκτήσει ένα πιο ακατακερμάτιστο design, με δεδομένο ότι πολλοί από τους διακόπτες έχουν αντικατασταθεί από το «virtual cockpit» της Audi, μια οθόνη 12,3 ιντσών που παίρνει την θέση του πίνακα οργάνων και εμφανίζει τις ενδείξεις που ο οδηγός επιλέγει κατά περίπτωση.

Την εικόνα συμπληρώνουν οι λεπτομέρειες από ανθρακονήματα τα οποία –προαιρετικά- μπορούν να καλύψουν ακόμα περισσότερες επιφάνειες και η άφθονη χρήση ακριβού δέρματος. Στον προαιρετικό εξοπλισμό συγκαταλέγεται και η δυνατότητα επιλογής ηχοσυστήματος της Bang & Olufsen 500 watt.

auto.in.gr

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024