Η βρετανική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει από τον Ιανουάριο, από το floor της έκθεσης του Detroit, ότι θα παρουσιάσει μέσα στη χρονιά τον SUV εκπρόσωπό της με την προοπτική να επαναπροσδιορίσει την «…κατηγορία των SUV, συνδυάζοντας τη σύγχρονη βρετανική πολυτέλεια με απαράμιλλες επιδόσεις εντός και εκτός ασφάλτου».

Κάπως έτσι, το Bentayga όπως θα ονομάζεται το βρετανικό SUV, δίνει το στίγμα του ως δοκιμαστικό πρωτότυπο με φόντο τον Αρκτικό Κύκλο αποκαλύπτοντας τη σχεδιαστική του συνάφεια σε ό,τι αφορά την «όψη» του με την Continental.

Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν συγκαταλέγονται η έντονη γρίλια που πλαισιώνεται από τα χαρακτηριστικά στρογγυλά φωτιστικά σώματα της Bentley, ενώ την εικόνα αναμένεται να συμπληρώσουν οι οπές απαγωγής αέρα στα μπροστινά φτερά όπως εμφανίστηκαν στην ανανεωμένη Continental, η διπλή απόληξη της εξάτμισης στο πίσω τμήμα και ένα spoiler στην κορυφή της θύρας του πορτ μπαγκάζ.

Σε κάθε περίπτωση, το Bentayga αναμένεται να πάρει αποστάσεις από το αμφιλεγόμενο πρωτότυπο EXP F 9, που ανέλαβε να το συστήσει, προς όφελος μιας πολύ περισσότερο κομψής και δυναμικής σιλουέτας.

Όπως επίσης έχει γίνει γνωστό από τη βρετανική φίρμα, στο εσωτερικό του Bentayga θα κυριαρχεί η αναμενόμενη πολυτέλεια με γενναιόδωρη ποσότητα ξύλου στις επενδύσεις, ενώ από προηγούμενες πρώιμες κατασκοπικές λήψεις του θαλάμου επιβατών, έχει αποκαλυφθεί ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων και στρογγυλοί αεραγωγοί.

Ανεξαρτήτως σχεδίασης και προδιαγραφών πολυτέλειας, η Bentley παραμένει φειδωλή ως προς τα στοιχεία που αφορούν αυτά που βρίσκονται κάτω από τις επιφάνειες του.

Σύμφωνα, ωστόσο, με πληροφορίες το βρετανικό SUV θα έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική MLB Evo όπου βασίζεται και το Audi Q7, ενώ σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, αναμένεται να διατεθεί με twin-turbo V8 χωρητικότητας 4,0 λίτρων.

Παράλληλα, η παρουσία του θηριώδους W12 των 6,0 λίτρων στην κορυφή της γκάμας κάθε άλλο παρά απίθανη θα πρέπει να θεωρείται ενώ δεδομένη, σε δεύτερο χρόνο, είναι και μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία, σύμφωνα με την Bentley, αναμένεται το 2017.

AUTOMEDIA