Η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε τη διάθεση μιας –αρχικά- τετρακίνητης έκδοσης του Vito, διευρύνοντας το φάσμα επιλογών του επαγγελματικού της μοντέλου.

Το σύστημα τετρακίνησης της νέας έκδοσης του Vito κατανέμει τη ροπή κατά πλειονότητα στον πίσω άξονα και συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο traction control το οποίο αναλαμβάνει να φρενάρει τους τροχούς όπου παρατηρείται απώλεια πρόσφυσης, κατανέμοντας τη ροπή στους υπόλοιπους.

Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα οι διορθωτικές κινήσεις του συστήματος συντελούνται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, παραπέμποντας σαν να επρόκειτο για τρία μπλοκέ διαφορικά.

Αρχικά το Vito 4×4 θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με τετρακύλινδρο κινητήρα 2,15 λίτρων με ισχύ 190 ίππων και 440 Nm ροπής και συνδυάζεται με το κιβώτιο επτά σχέσεων 7G Tronic Plus.

Η μέγιστη ταχύτητα της συγκεκριμένης έκδοσης του γερμανικού van ανέρχεται σε 199 χλμ./ώρα ενώ σε ό,τι αφορά την τιμή κατανάλωσης καυσίμου διαμορφώνεται σε 6,4 λίτρα/100 χλμ. αντιστοιχώντας σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 169 γρ./χλμ.

Στη συνέχεια, το τετρακίνητο Vito θα είναι διαθέσιμο σε δύο ακόμα εκδόσεις κινητήρα με ισχύ 136 και 163 ίππων.

auto.in.gr