Τιμώντας την υπόσχεση που είχε δώσει στην έκθεση της Γενεύης το 2012 παρουσιάζοντας ένα αντίστοιχο concept car, η βρετανική φίρμα φαίνεται να τελειοποιεί τις τελευταίες λεπτομέρειες της ανοιχτής εκδοχής του Evoque, το οποίο, ωστόσο, εντοπίζεται για πρώτη φορά από το φωτογραφικό ως δοκιμαστικό πρωτότυπο.

Εκ πρώτης όψεως το δοκιμαστικό πρωτότυπο φαίνεται να μένει απολύτως πιστό στις γραμμές του πρωτοτύπου που προηγήθηκε αξιοποιώντας, μια υφασμάτινη ηλεκτρικά αναδιπλούμενη και, πλέον, πλήρως λειτουργική οροφή.

Η συγκεκριμένη επιλογή προκρίθηκε προς όφελος της εξοικονόμησης του επιπλέον βάρους που θα προϋπέθετε η παρουσία μιας μεταλλικής οροφής, διατηρώντας, παράλληλα, ανέπαφες τις coupe γραμμές του βρετανικού SUV. Την εικόνα συμπληρώνει το πλήρως ανασχεδιασμένο πίσω τμήμα με την ανοιγόμενη προς τα κάτω θύρα πορτ μπαγκάζ και το χώρο αποθήκευσης της οροφής.

Παρά την απουσία σταθερής οροφής οι μηχανικοί των Βρετανών υπόσχονται να φροντίσουν ότι το Evoque δεν θα χάσει τον περιπετειώδη χαρακτήρα του και τις off-road ικανότητές που έχει και η κλειστή εκδοχή, διασφαλίζοντας την στρεπτική ακαμψία του πλαισίου.

Στο ίδιο πλαίσιο η Land Rover έχει εξελίξει ένα έξυπνο σύστημα anti-roll over που θα μπορεί να ανιχνεύσει τη διαφορά μεταξύ μιας ανατροπής και των κραδασμών μιας εκτός δρόμου διαδρομής, προς αποφυγή της –ανεπιθύμητης- ενεργοποίησής του.

Παράλληλα, η χρήση ελαφρών υλικών θα διασφαλίσει με τη σειρά της ότι η παραπάνω διαδικασία δεν θα επιβαρύνει σημαντικά τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου του Εvoque.

Επίσης, με δεδομένο ότι το μέχρι σήμερα γνωστό Evoque πλησιάζει στα τέταρτα γενέθλιά του, η νέα ανοιχτή εκδοχή του αναμένεται να συμπέσει με την ανανέωση του συνόλου της γκάμας και η οποία, μεταξύ των άλλων αλλαγών, θα φέρει και περαιτέρω βελτίωση σε ό,τι αφορά την αποδοτικότητα του μοντέλου με την αντικατάσταση του 2,2 λίτρων diesel μοτέρ με δίλιτρο κινητήρα νέας γενιάς Ingenium.

AUTOMEDIA