Όσο ο χρόνος λιγοστεύει για την παρουσίασή της, η Μ2 Coupe πληθαίνει τις εμφανίσεις της, ενώ το καμουφλάζ που μέχρι πρότινος κάλυπτε το σύνολο των επιφανειών της ακολουθεί αντιστρόφως ανάλογη πορεία, δίνοντας σαφή εικόνα μιας -ακόμα- πληθωρικής προσωπικότητας με την υπογραφή του M Division.

Έτσι, πλέον, εκτός από τις χαρακτηριστικά μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα που πλαισιώνουν τον πιο επιθετικό προφυλακτήρα, η παρατήρηση αποκαλύπτει τους «ξαναγραμμένους» θόλους και τα επίσης μεγαλύτερα μετατρόχια τα οποία καταλήγουν σε επίσης μεγαλύτερους τροχούς.

Πίσω τους, διακρίνονται οι διάτρητοι δίσκοι με τις δαγκάνες αλά Μ3 και Μ4 του συστήματος πέδησης, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι τυπικές Μ απολήξεις της εξάτμισης στα δύο άκρα του πίσω τμήματος, ενώ το ευδιάκριτο spoiler στην κορυφή της θύρας του πορτ μπαγκάζ έχει ήδη πάρει θέση αυξάνοντας την κάθετη δύναμη στον πίσω άξονα.

Στην καρδιά της Μ2 Coupe αναμένεται να βρεθεί ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας «straight six» με χωρητικότητα 3,0 λίτρων και ισχύ που αναμένεται να ξεπεράσει τους 370 ίππους και τα 500 Nm ροπής και που, συνδυαστικά με το μικρό βάρος του βαυαρικού coupe, θα διαμορφώσει έναν εκρηκτικό χαρακτήρα. Αυτό στη γλώσσα τον αριθμών αναμένεται να μεταφραστεί σε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα.

Η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με τη συνδρομή ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, ενώ σε ό,τι αφορά το κιβώτιο, οι Βαυαροί φέρονται να προκρίνουν τη λύση ενός μηχανικού κιβωτίου προκειμένου να εξασφαλίσουν την απαραίτητη απόσταση από την Μ4 Coupe. Επίσης, σύμφωνα με τις πληροφορίες, σε δεύτερο χρόνο, τις επιλογές της νέας Μ2 αναμένεται να συμπληρώσει και το σύστημα τετρακίνησης της BMW xDrive.

AUTOMEDIA