Πιστή στην υπόσχεσή της, η γαλλική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια του νέου μεγαλύτερου crossover που θα προστεθεί στην γκάμα της από το καλοκαίρι αφού πραγματοποιήσει την εκθεσιακή του πρεμιέρα στη Γενεύη, δίνοντας στην Renault έναν εκπρόσωπο στη δημοφιλή κατηγορία του Qashqai.

Με μήκος 4,45 μέτρα και πλάτος 1,84 μέτρα, το Kadjar αναμιγνύει το σχεδιαστικό κώδικα που εισήγαγε το μικρότερο Captur με επιρροές από τις καμπύλες φόρμες του DeZir concept car, προσφέρει ένα δυναμικό αποτύπωμα που, ωστόσο, δεν θα προβληματίσει στη χρήση του στην πόλη.

Υπό αυτό το σκεπτικό και όπως ανακοίνωσε η Renault, το Kadjar θα διατεθεί τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις συμπληρώνοντας την εικόνα του με «ιδιαίτερα αποδοτικούς», όπως σημειώνουν οι Γάλλοι, κινητήρες τους οποίους επιφυλάσσονται να παρουσιάσουν στην εκθεσιακή του πρεμιέρα.

Σε κάθε περίπτωση, αυτό που είναι γνωστό είναι ότι το Renault Kadjar έχει ως αφετηρία την πλατφόρμα CΜF η οποία αποτελεί προϊόν προϊόν κοινής εξέλιξης των Renault-Nissan και όπου, βασίζεται και η δεύτερη γενιά του Qashqai.

Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους στοιχεία του, η Renault υπόσχεται ένα «νέου σχεδιασμού σε σχέση με τα μέχρι σήμερα γνωστά μοντέλα της έξυπνο, σε ό,τι αφορά τη διάταξη, άνετο και ποιοτικό εσωτερικό». Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνεται η τελευταία εκδοχή του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της Renault, R-Link.

Στις ακριβότερες εκδόσεις εξοπλισμού, το Kadjar θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής φωτιστικών σωμάτων τεχνολογίας LED, καθώς τη δυνατότητα εξοπλισμού του με πλήρες σετ από προστατευτικές ποδιές του καθώς και τροχούς 19 ιντσών για εκείνους που θα επιλέξουν να ενισχύσουν την περιπετειώδη πλευρά του ακολουθώντας πιο off-road διαδρομές.

To Kadjar θα διατεθεί σε πενήντα χώρες, ξεκινώντας από τη γηραιά ήπειρο, για την οποία θα κατασκευάζεται, από το καλοκαίρι του 2015, στο εργοστάσιο της Renault στην Palencia, ωστόσο θα είναι και το πρώτο Renault που θα παράγεται στην Κίνα.

auto.in.gr