Με το χρόνο να μετράει αντίστροφα για την παρουσίαση της κορυφαίας εκδοχής του Focus, RS, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 3 Φεβρουαρίου, η «μπλε οβάλ» φίρμα φαίνεται να επικεντρώνεται σε ένα νέο RS στοίχημα, με την μορφή μιας αντίστοιχης έκδοσης του Fiesta η οποία αναμένεται στην γκάμα το 2017.

Η νέα άφιξη με την μορφή του supermini φέρεται να αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο του σχεδίου της Ford να κατασκευάσει 12 εκδόσεις επιδόσεων έως το 2020, καταλαμβάνοντας μια θέση στο πάνθεον των «hot hatch», απέναντι σε μοντέλα όπως το Audi S1 και το VW Polo R.

«Το γνωστό Fiesta έχει ακόμα μπροστά του δύο με δύομιση χρόνια πριν να αντικατασταθεί. Μέσα σε αυτό το διάστημα θα ανανεώσουμε το ST και μετά θα επακολουθήσει κάτι ακόμα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Tyrone Johnson, επικεφαλής μηχανικός στην Ford Performance, προσφέροντας την καλύτερη ένδειξη για την άφιξη του Fiesta RS το οποίο, όπως επιβάλλουν οι συνήθειες της «μπλε οβάλ» φίρμας θα λανσαριστεί προς το τέλος του «κύκλου ζωής» του μοντέλου.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του νέου supermini πυραύλου, το Fiesta RS, ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, το supermini θα διαθέτει μια άμεσα αναγνωρίσιμη «όψη» με τη συνδρομή μιας ανασχεδιασμένης γρίλιας, μεγαλύτερων εισαγωγών αέρα, που θα συμπληρωθούν από ακόμα μία στο καπό.

Το παζλ της εικόνας του θα συμπληρώσουν οι στοχευμένα ανασχεδιασμένες μεταλλικές του επιφάνειες προς όφελος μιας καλύτερης αεροδυναμικής, οι διογκωμένοι θόλοι και οι μεγαλύτεροι τροχοί.

Όπως και να έχει σε επίπεδο σχεδιασμού, οι σημαντικότερες αλλαγές θα συντελεστούν κάτω από τις επιφάνειές του, καθώς το Fiesta RS αναμένεται να είναι τετρακίνητο προς όφελος υψηλότερων απαιτήσεων σε ό,τι αφορά τα επίπεδα πρόσφυσης.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα του, το «hot» supermini θα κινηθεί στο ίδιο φάσμα με τον ανταγωνισμό των Audi S1 και VW Polo R. Παράλληλα θα φροντίσει να προβάλλει τους δεσμούς του με το αγωνιστικό Fiesta RS WRC, το οποίο αν και δεν είναι εργοστασιακό της Ford, η καλή σχέση της «μπλε οβάλ» φίρμας και της M-Sport θα αξιοποιηθεί καταλλήλως για την εξέλιξη του «δικού» της RS, ειδικά σε ό,τι αφορά την μετατροπή του σε τετρακίνητο.

Ειδικά σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, το Fiesta RS αναμένεται να εξοπλίζεται με τον EcoBοοst των 1,6 λίτρων η ισχύς του οποίου αναμένεται να φτάσει τους 250 ίππους, τουλάχιστον.

Σε κάθε περίπτωση, το Fiesta RS δεν αναμένεται να απεμπολήσει τις αρετές του ως ενός καθημερινού αυτοκινήτου καθώς όπως σημειώνει o Tyrone Johnson, «δεν είναι δύσκολο να κατασκευάσεις ένα αυτοκίνητο που να είναι μονοδιάστατα extreme. Ωστόσο, αυτό που έχει σημασία είναι να έχεις όλο το πακέτο».

Παράλληλα, με τις συστάσεις του για το Fiesta RS, ο Tyrone Johnson, πρόσφερε και μια πρώτη εικόνα για την προϊοντική «επίθεση» επιδόσεων που ετοιμάζει η Ford με 12 νέα μοντέλα.

«θα πρόκειται για αυτοκίνητα που αποτελούν βελτιωμένες εκδόσεις ήδη υπάρχοντων μοντέλων όπως τα Fiesta ST και Focus ST, αλλά και υψηλών επιδόσεων εκδόσεις όπως τα F-150 Raptor, Μustang GT350 R αλλά και το Focus RS. Μετά θα έχουμε και αφίξεις στο χώρο των πολύ υψηλών επιδόσεων, όπου και θα ανήκει το νέο GT».

Auto Express