Η βρετανική φίρμα προετοιμάζει την ανανέωση του κορυφαίου sedan της το οποίο αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα πολύ σύντομα.

Μια απλή παρατήρηση στο δοκιμαστικό πρωτότυπο αρκεί για να διαπιστώσει κανείς ότι η Jaguar δεν προετοιμάζει ριζικές αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση της ναυαρχίδας της, προχωρώντας σε στοχευμένες βελτιώσεις.

Έτσι, η νέα XJ διαθέτει ανασχεδιασμένη γρίλια και νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED μπροστά και πίσω. Προς το παρόν δεν υπάρχουν άλλες αλλαγές ωστόσο αυτό δεν αποκλείεται να αλλάξει στην έκδοση παραγωγής.

Την ανανέωση αναμένεται να συμπληρώσουν αλλαγές στο εσωτερικό με την έμφαση να δίνεται κυρίως στον εμπλουτισμό του εξοπλισμού με περισσότερες και πιο «σύγχρονες» επιλογές σε συνάρτηση και με τις gadget εξελίξεις των Βρετανών, όπως το νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης InControl.

Σε επίπεδο κινητήρων, η «συμβατική» γκάμα αναμένεται να παραμείνει ανέπαφη και όπως είναι στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου με τους Βρετανούς να επιφυλάσσουν, ωστόσο, την έκπληξη με την προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης.

Η Jaguar έχει ήδη δώσει το στίγμα της plug-in υβριδικής έκδοσης της XJ μέσω ενός αντίστοιχου concept το οποίο παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης το 2012.

To XJ_e concept, όπως ονομαζόταν το plug-in υβριδικό πρωτότυπο, περιόριζε την κατανάλωση καύσιμου σε 3,2 λίτρα/100 χλμ. ενώ υποσχόταν και 40 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας χάρη στην συνύπαρξη ενός turbo τετρακύλινδρου κινητήρα 2,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες ιόντων λιθίου 12,3 kWh.

To σύνολο συμπλήρωνε ένα αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων ενώ σε ό,τι αφορά τα μεγέθη επιδόσεων, η XJ_e πρόσφερε συνδυαστική ισχύ 334 ίππων, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6,5 δευτερόλεπτα, ενώ υποσχόταν μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα

AUTOMEDIA