Ferrari FF 2016: Υβριδική τετρακίνηση
Η τετρακίνητη και τετραθέσια πρόταση από το Maranello αναμένεται να καταφύγει στην υβριδική τεχνολογία προκειμένου να προσφέρει αυξημένες επιδόσεις.
Spotlight
-
Οργή για τη δήλωση του Δ. Βαρτζόπουλου: «Η γυναικοκτονία έχει βιολογική βάση – Η γυναίκα είναι για να τίκτει
-
Πρεμιέρα στο Ιόνιο έκανε το τουρκικό ελικοπτεροφόρο Anadolu
-
«Πρόκειται για ανθρωποκτονία από πρόθεση» - Στο in o δικηγόρος της οικογένειας του θύματος στο Μαρούσι
-
Eurovision 2024: Βίντεο από την πρώτη πρόβα της Ελλάδας με τη Μαρίνα Σάττι
Η πρώτη τετρακίνητη πρόταση στη σύγχρονη ιστορία της Ferrari, ετοιμάζεται για την ανανέωσή της με ορίζοντα το 2016 οπότε έχει αυξημένες πιθανότητες να αποκτήσει και ένα δεύτερο, ηλεκτρικό μοτέρ.
Προς το παρόν, το δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε στο σκανδιναβικό βορρά, βρίσκεται προφανώς σε πρώιμο στάδιο εξέλιξης, προβάροντας, αρχικά, κάποιες αλλαγές στον προφυλακτήρα και στις εισαγωγές αέρα και αφήνοντας τις υπόλοιπες επιφάνειες του ανέπαφες και ακαμουφλάριστες.
Ωστόσο, με δεδομένες τις κοσμογονικές αλλαγές που έφερε η ανανέωση της California T και –που θα φέρει- η επικείμενη, νέα 458 Μ, σίγουρο θα πρέπει να θεωρείται ότι και η νέα FF προετοιμάζει κάτι «μεγάλο» σε ό,τι αφορά τον κινητήρα της.
Ωστόσο, στην περίπτωση της FF δεν πρόκειται για downsizing και καταφυγή στην υπερτροφοδότηση καθώς η τετρακίνητη Ferrari θα διατηρήσει το θηριώδη V12 των 6,3 λίτρων με τη διαφορά ότι, αυτή τη φορά, αναμένεται να συνδυαστεί με ηλεκτρικό μοτέρ και στόχο την αύξηση της συνδυαστικής ισχύος πάνω από τους 700 ίππους.
Την μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις –πάντα- τροχούς της τετραθέσιας Ferrari αναμένεται να πλαισιώσει και ένα καινούριο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με οχτώ σχέσεις το οποίο θα συνδράμει τόσο σε βελτιωμένες επιδόσεις όσο και στη βελτίωση των μεγεθών οικονομίας.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις