Μια νέα αρχή πρόκειται να πραγματοποιήσει μέσα στο 2015 το Opel Astra, επιστρέφοντας στην ευρωπαϊκή αγορά με εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα του επιτρέψουν να διεκδικήσει εκ νέου την κορυφή της κατηγορίας των μικρομεσαίων διαστάσεων hatchbacks.

Όπως όλα δείχνουν, το νέο Astra πρόκειται να αποκαλυφθεί επισήμως στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το προσεχές φθινόπωρο, δίνοντας συνέχεια στην παράδοση που θέλει την Opel να παρουσιάζει εντός έδρας τις σημαντικότερες προτάσεις της.

Σε αντίθεση με το επίσης νέο Corsa, το μικρομεσαίων διαστάσεων hatchback της Opel θα βασιστεί σε μια νέα πλατφόρμα, η οποία θα προέλθει από τον όμιλο της GM και ειδικότερα από το Chevrolet Volt του 2016.

Το δάπεδο με την κωδική ονομασία D2XX είναι -μεταξύ άλλων- αυτό που θα εξασφαλίσει στο νέο Astra τον πολυπόθητο περιορισμό του συνολικού βάρους, ο οποίος με τη σειρά του θα επιτρέψει τη δημιουργία αποδοτικότερων εκδόσεων.

Εξίσου σημαντική, για τα μέχρι σήμερα δεδομένα του Astra, θα είναι και ενσωμάτωση του υπετροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρου στις προδιαγραφές του.

Με τον εν λόγω κινητήρα, η Opel πρόκειται να δημιουργήσει το αντίπαλο δέος τόσο του Ford Focus 1.0 EcoBoost, όσο και του TSI κινητήρα -επίσης χωρητικότητας 1,0 λίτρου- που σύντομα θα εξοπλίσει ανάλογων διαστάσεων και χαρακτήρα προτάσεις του VW Group.

Σε επίπεδο σχεδιασμού, το Astra θα διατηρήσει το δυναμικό του προφίλ, εξελίσσοντας χαρακτηριστικά που συναντάμε και στη σημερινή γενιά του. Από τη σημερινή γενιά του αυτοκινήτου, άλλωστε, θα προκύψουν και οι διαφορετικοί τύποι αμαξώματος (πεντάθυρο hatchback, GTC και Tourer).

H παραγωγή του νέου Opel Astra, όπως και η διάθεσή του στην ευρωπαϊκή αγορά, αναμένεται να ξεκινήσει το τελευταίο τρίμηνο του έτους στις εγκαταστάσεις που διατηρεί η γερμανική φίρμα στη Μ. Βρετανία.

AUTOMEDIA