Ένα βήμα πριν τη γραμμή παραγωγής βρίσκονται οι εκδόσεις Cabrio και Clubman της τρίτης κατά σειρά γενιάς του ΜΙΝΙ. Αυτό τουλάχιστον μαρτυρούν οι τελευταίες εικόνες από τις δοκιμές εξέλιξης των δύο αυτοκινήτων σε ευρωπαϊκό έδαφος.

Το ελαφρύ καμουφλάζ στο αμάξωμα των νέων προτάσεων της βρετανικής φίρμας δεν αφήνει και πολλά στην φαντασία μας, αποκαλύπτοντας τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές τόσο του ΜΙΝΙ Cabrio όσο και του ΜΙΝΙ Clubman.

Στην πρώτη περίπτωση, η επιλογή της υφασμάτινης οροφής επέτρεψε τη διατήρηση των γνώριμων αναλογιών του αμαξώματος αλλά και τη συνέχεια μιας παράδοσης που έχει κρατά από την πρώτη γενιά της σύγχρονης εκδοχής του ΜΙΝΙ.

Περισσότερες είναι οι σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες που έχει να παρουσιάσει το MINI Clubman, καθώς η βρετανική φίρμα αποφάσισε να αποκαταστήσει τις ισορροπίες ως προς τον αριθμό των θυρών που φιλοξενεί κάθε πλευρά του αμαξώματος.

Αντιθέτως, το νέο MINI Clubman διατηρεί την ιδιαιτερότητα της πόρτας του χώρου αποσκευών, η οποία θα είναι διαιρούμενη, ώστε να διευκολύνει τη φόρτωση και την καλύτερη αξιοποίηση του διαθέσιμου χώρου αποσκευών.

Περά από την παρουσία της «clubdoor», εντύπωση προκαλεί και η αισθητή αύξηση στο μήκος του μεταξονίου, το οποίο με τη σειρά του πρόκειται να εξασφαλίζει μεγαλύτερη άνεση στον θάλαμο επιβατών.

Με τα μηχανικά μέρη των MINI Cabrio και Clumban έρχονται σχεδόν αυτούσια από τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του τρίθυρου και πεντάθυρου MINI Hatchback, οι κινητήρες βενζίνης και diesel θα ξεκινούν από τα 1,5 λίτρα, με τις εκδόσεις Cooper S και Cooper SD να εξοπλίζονται με δίλιτρα σύνολα, απόδοσης 192 και 170 ίππων αντιστοίχως.

AUTOMEDIA