Μια νέα προσιτή πρόταση εξελίσσει η γαλλική φίρμα και η οποία φιλοδοξεί να προσφέρει υψηλή αποδοτικότητα, πρακτικότητα και προηγμένες gadget εφαρμογές.

Σύμφωνα με πληροφορίες η Renault έχει ετοιμάσει ήδη και το αντίστοιχο πρωτότυπο μοντέλο το οποίο παρουσίασε ενδοεταιρικά και το οποίο βασίζεται στις δύο εξής αρχές: όσο δυνατόν χαμηλότερο βάρος και έξυπνη διάταξη.

Έτσι η έκδοση παραγωγής του το Value up -όπως ονομάζεται προς το παρόν το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε- αναμένεται να έχει βάρος κάτω από τα 1.000 κιλά και να εξοπλίζεται με τρικύλινδρο κινητήρα του 1,0 λίτρου προσφέροντας εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω από τα 100 γρ./χλμ.

Σε δεύτερο χρόνο, υπάρχουν σχέδια και για μια αντίστοιχη υβριδική έκδοση η οποία αναμένεται να εκλύει στην ατμόσφαιρα λιγότερα από 50 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, έχει γίνει γνωστό ότι το νέο μοντέλο θα έχει ενιαίο μπροστινό κάθισμα ενώ, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στα gadget καθώς εκτός από τη βασική οθόνη αφής του infotainment στο κέντρο του ταμπλό, το θα διαθέτει και μία δεύτερη στην υπηρεσία του συνοδηγού.

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά θα συνδυαστούν με μια σύγχρονη, φρέσκια σχεδίαση με στόχο το νεανικό κοινό που αναζητά προσιτές και έξυπνες λύσεις.

Όπως, εξάλλου, χαρακτηριστικά δήλωσε εκπρόσωπος της γαλλικής φίρμας για το Value Up «όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες οδηγούνται όλες στην ίδια κατεύθυνση εξελίσσοντας προσιτά μοντέλα που να έχουν απήχηση στις νεότερες γενιές πελατών».

Σε όσους το σκεπτικό του Value Up θυμίζει το Citroen C4 Cactus, o εκπρόσωπος της Renault ανέφερε ότι το «νέο μοντέλο που θα προκύψει θα έχει μεν το ίδιο σκεπτικό αλλά δεν θα μπορεί να θεωρηθεί απευθείας αντίπαλος του «γαλλικού κάκτου».

Παρ΄όλα αυτά, όπως επισημαίνει ο εκπρόσωπος της Renault, συνοψίζοντας τις αξίες του Value Up, «εκπροσωπεί την αξιοποίηση των ήδη υφιστάμενων τεχνολογιών σε επίπεδο αρχιτεκτονικής και μηχανικών συνόλων με την ταυτόχορνη επένδυση περισσότερων χρημάτων στο design και τα gadget με στόχο την προσέλκυση νεότερου «αστικού» κοινού».
c

auto.in.gr