Εξέλιξης συνέχεια σε παγωμένα κλίματα για την νέα γενιά της E-Class που εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό να δοκιμάζει τις αντοχές της στο κρύο της Σουηδίας.

Αν και οι λεπτομέρειες της σχεδίασης της εξακολουθούν να παραμένουν κρυμμένες κάτω από καμουφλάζ, αυτό που αν και βρίσκεται κάτω από τις επιφάνειές της δεν είναι «κρυφό» είναι η συγγένεια της νέας E-Class με την C-Class καθώς τα δύο μοντέλα μοιράζονται την ίδια αρχιτεκτονική.

Η πλατφόρμα MRA, όπως ονομάζεται, ξεχωρίζει για την υψηλή «περιεκτικότητά» της σε αλουμίνιο, κάτι που στην περίπτωση της E-Class θα σημαίνει οριακή αύξηση των διαστάσεών της αλλά και ταυτόχρονη μείωση του βάρους της.

Έτσι, η νέα E-Class θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ευρυχωρία του θαλάμου και την άνεση των επιβατών, ενώ από την άλλη, η μείωση του βάρους θα συμβάλει θετικά τόσο στην αποδοτικότητα όσο και στα δυναμικά οδικά της χαρακτηριστικά.

Μιλώντας για αποδοτικότητα σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, αν και είναι νωρίς ακόμα, η γκάμα της νέας E-Class αναμένεται να συμπεριλάβει όλες τις νέες εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στην γκάμα και έτσι, οι επιλογές αναμένεται να ξεκινούν από τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα σύνολα φτάνοντας ακόμα και τους έξι κυλίνδρους.

Για την ακρίβεια, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι όπως οι Γερμανοί συνδύασαν δύο μπλοκ του AMG δίλιτρου των 360 ίππων για να φτιάξουν τον V8 των 4,0 λίτρων που συστήθηκε με την AMG GT, έτσι και οι νέοι straight-six κινητήρες της Mercedes-Benz θα αντλήσουν στοιχεία από τα τρικύλινδρα και τα τετρακύλινδρα σύνολα της φίρμας.

Όπως και να έχει με τις απλές εκδόσεις, στην κορυφή της γκάμας, θα βρεθεί η Ε 63 AMG έκδοση η οποία και θα επωφεληθεί από τον παραπάνω V8 biturbo που συναντάμε στο coupe sportscar της φίρμας, αλλά και στην κορυφαία C-Class και ο οποίος, όπως και στην AMG GT αναμένεται να προσφέρεται σε δύο εκδοχές.

Τις προδιαγραφές της κορυφαίας έκδοσης της νέας Ε-Class αναμένεται να συμπληρώσει η παρουσία του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC το οποίο θα διατίθεται προαιρετικά.

Το παρών στην γκάμα θα δώσει και μια plug-in υβριδική έκδοση, ενώ, σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις αμαξώματος η νέα E-Class θα συνεχίσει να προσφέρει την συνήθη πληθώρα των επιλογών της.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι, παρά τη συγγένειά της σε επίπεδο πλατφόρμας με τη C-Class, το εσωτερικό της νέας E-Class θα αντλήσει τεχνολογικά στοιχεία και σχεδιαστικές επιρροές από την S-Class, όπως συνηθίζει η Mercedes-Benz για τα μοντέλα που ακολουθούν χρονολογικά την ναυαρχίδα της.

AUTOMEDIA