Facebook: Στοχεύει να ανταγωνιστεί το Linkedin στην επαγγελματική δικτύωση
Στα «χωράφια» του Linkedin, της επιτυχημένης ιστοσελίδας επαγγελματικής δικτύωσης, ετοιμάζεται να εισέλθει η Facebook. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Financial Times η Facebook προετοιμάζει μία νέα ιστοσελίδα που θα αποκαλείται «Facebook at Work» (Το Facebook στη Δουλειά) και θα επιτρέπει στους χρήστες της να κρατούν ξεχωριστό προσωπικό και επαγγελματικό προφίλ.
Στα «χωράφια» του Linkedin, της επιτυχημένης ιστοσελίδας επαγγελματικής δικτύωσης, ετοιμάζεται να εισέλθει η Facebook.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Financial Times η Facebook προετοιμάζει μία νέα ιστοσελίδα που θα αποκαλείται «Facebook at Work» (Το Facebook στη Δουλειά) και θα επιτρέπει στους χρήστες της να κρατούν ξεχωριστό προσωπικό και επαγγελματικό προφίλ.
Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο, με πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες, σχεδιάζει τη νέα υπηρεσία του προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες του να μιλάνε με συναδέλφους τους, να κάνουν νέες επαγγελματικές επαφές, να συνεργάζονται στη δημιουργία επαγγελματικών εγγράφων κ.α.
Όπως αναφέρουν οι αποκλειστικές πληροφορίες των Financial Times, ο νέος διαδικτυακός τόπος θα μοιάζει εμφανισιακά με το κυρίως Facebook, αλλά θα επιτρέπει στους χρήστες να διαχωρίζουν αυστηρά το προσωπικό «προφίλ» τους από το επαγγελματικό «προφίλ» τους.
Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι του κοινωνικού δικτύου έχουν μεταξύ τους χρησιμοποιήσει ένα τέτοιο επαγγελματικό υποδίκτυο για την καθημερινή εργασία τους στο Facebook και κάποια στιγμή έθεσαν το θέμα να επεκτείνουν αυτή την υπηρεσία εξωτερικά σε όλους τους χρήστες.
Η ανάπτυξη της νέας υπηρεσίας άρχισε πέρυσι και ήδη βρίσκεται σε φάση δοκιμών με εταιρείες, καθώς μάλλον πλησιάζει η ημερομηνία επίσημης ανακοίνωσης της πρωτοβουλίας, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα. Πάντως, το Facebook αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες του δημοσιεύματος.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις το «Facebook at Work» αναμένεται να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από το αμιγώς επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο Linkedin, το οποίο έχει περίπου 90 εκατ. ενεργούς χρήστες το μήνα και αποτελεί το κύριο μέσο επαγγελματικής δικτύωσης διεθνώς. Όμως, η επαγγελματική υπηρεσία του Facebook θα μπορούσε να ανταγωνιστεί επίσης υπηρεσίες όπως το Google Drive ή τα Office και Outlook της Microsoft.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ
- Παναμάς: Ο δεξιός Χοσέ Ραούλ Μουλίνο είναι ο νικητής των προεδρικών εκλογών
- Μεξικό: Στους εξαφανισθέντες Αυστραλούς και στον Αμερικανό ανήκουν τα πτώματα που βρέθηκαν σε πηγάδι
- Γαλλία: Δίκαιο ανταγωνισμό με την Κίνα θα απαιτήσει από τον Σι η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν
- ΗΠΑ: Ο Τραμπ εξισώνει την κυβέρνηση του προέδρου Μπάιντεν με την Γκεστάπο
- Ουγγαρία: Χιλιάδες πολίτες ζουν τον «πυρετό Μαγιάρ», του πολιτικού που εναντιώνεται στον Ορμπαν
- Μεξικό: Από μία σφαίρα στο κεφάλι φέρουν τα πτώματα που εικάζεται ότι ανήκουν στους 3 αλλοδαπούς