Η σουηδική φίρμα αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία για το νέο πολλαπλό φίλτρο το οποίο αναλαμβάνει να βελτιώσει την ποιότητα του αέρα που θα αναπνέουν στο εσωτερικό του νέου XC90, οδηγός και επιβάτες, εμποδίζοντας την πλειονότητα έως και των πλέον μικρών σωματιδίων, σκόνης, γύρης και άλλων βλαβερών μικροσωματιδίων που συνήθως εισβάλλουν στο θάλαμο του αυτοκινήτου μέσω των αεραγωγών.

Το νέο πολλαπλό φίλτρο αποτελεί μέρος του ευρύτερου συστήματος καθαρισμού της ατμόσφαιρας του αυτοκινήτου το οποίο η σουηδική φίρμα επιγράφει, CleanZone και το οποίο υφίσταται στο βασικό εξοπλισμό της δεύτερης γενιάς του σουηδικού SUV και, όπως σημειώνει η Volvo σχεδιάστηκε εξαρχής για τις ανάγκες της πλατφόρμας SPA όπου και βασίζεται το νέο XC90.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, το νέο φίλτρο είναι αφενός μεγαλύτερο, αλλά και αποδοτικότερο χάρη σε ένα στρώμα ενεργού άνθρακα το οποίο φροντίζει να συγκρατεί μια σειρά βλαβερών ουσιών που, διαφορετικά, θα περνούσαν ελεύθερα στο θάλαμο μαζί με τα μικροσωματίδια.

Για την ακρίβεια το νέο φίλτρο, βάσει των αναλύσεων, συγκρατεί έως και κατά 70% περισσότερα αιωρούμενα μικροσωματίδια μικρότερα ακόμα και από τα 0,4 μm, σε σχέση με αυτοκίνητα που δεν διαθέτουν το συγκεκριμένο φίλτρο.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι το φίλτρο είναι μόνο ένα μέρος του συνολικού συστήματος Interior Air Quality της Volvo καθώς συνδυάζεται με έναν αισθητήρα ο οποίος ελέγχει τον εισερχόμενο αέρα και όταν η περιεκτικότητα του σε βλαβερές ουσίες όπως τα οξείδια του αζώτου και οι υδρογονάνθρακες αυξηθεί ή όταν ανιχνεύσει αυξημένα επίπεδα όζοντος, αέρια και δυσάρεστες οσμές, κλείνει αυτομάτως τους αεραγωγούς.

Επιπλέον και πάντα στο πλαίσιο μιας βελτιωμένης ποιότητας αέρα στο εσωτερικό του θαλάμου, το σύστημα εξαερισμού ενεργοποιείται αυτομάτως με το ξεκλείδωμα του XC90, εισαγάγοντας φρέσκο αέρα από το εξωτερικό.

Παράλληλα, όπως σημειώνει η Volvo, για την κατασκευή του θαλάμου έχουν χρησιμοποιηθεί λιγότερο τοξικά υλικά, ενώ μια ομάδα ανθρώπων, η Volvo Cars Nose Team, όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται, έχει επιφορτιστεί με το να μυρίζει κυριολεκτικά κάθε υλικό που χρησιμοποιείται για το θάλαμο προκειμένου να διαπιστωθεί ότι η οσμή τους είναι ευχάριστη και όχι έντονη.

auto.in.gr