Ράλλυ Ισπανίας 2014: Νίκη-τίτλος για τον S. Ogier
Κατακτώντας την έβδομη φετινή νίκη του στο Ράλλυ Ισπανίας ο S. Ogier κατέκτησε και μαθηματικά τον δεύτερο συνεχή τίτλο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Το δεύτερο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της καριέρας του εξασφάλισε ο S. Ogier, τερματίζοντας στην πρώτη θέση του Ράλλυ Ισπανίας.
Ο Γάλλος οδηγός της VW βρέθηκε από τις πρώτες ειδικές διαδρομές του αγώνα στην κορυφή της κατάταξης όπου και παρέμεινε, διατηρώντας σε απόσταση ασφαλείας τον ομόσταυλό του και έτερο διεκδικητή του τίτλου J. Latvala.
O Φιλανδός κέρδισε και τις τέσσερις ειδικές διαδρομές της τρίτης και τελευταίας ημέρας του Ράλλυ Ισπανίας, χωρίς ωστόσο να καταφέρει να υπερκαλύψει την απόσταση των 27,3 δευτερολέπτων που τον χώριζε στο τέλος του δεύτερου σκέλους από τον S. Ogier.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε μετά από αρκετό καιρό ο M. Hirvonen, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ο A. Mikkelsen έχασε πολύτιμο χρόνο εξαιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού, μένοντας τελικά έβδομος πίσω από τον M. Οstberg και τα δύο Hyundai i20 των Sordo και Neuville.
Για μία ακόμα φορά ο R. Kubica δεν κατάφερε να αποφύγει το λάθος, χάνοντας την ευκαιρία να διεκδικήσει μια θέση μέσα στην βαθμολογούμενη δεκάδα.
1. Sebastien Ogier Volkswagen 3hr46m44.6s
2. Jari-Matti Latvala Volkswagen +11.3s
3. Mikko Hirvonen M-Sport Ford +1m42.2s
4. Mads Ostberg Citroen +2m13.3s
5. Dani Sordo Hyundai +2m22.2s
6. Thierry Neuville Hyundai +4m01.0s
7. Andreas Mikkelsen Volkswagen +4m02.9s
8. Martin Prokop Czech Ford +8m06.8s
9. Haydon Paddon Hyundai +9m12.4s
10. Nasser Al-Attiyah M-Sport Ford +12m39.8s
auto.in.gr
- Εργο – μαμούθ 35 δισ. για το μεγαλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου στο Ντουμπάι
- Κρήτη: Σεισμός 3.9 Ρίχτερ στο Ηράκλειο
- Το ξεχασμένο κλασικό έργο του Τομ Χανκς – «Κλαις σαν μωρό κάθε φορά» που το βλέπεις
- Περιστέρι – Μούρθια 84-87: «Λύγισε» στον μικρό τελικό από τους Ισπανούς
- Νέα Αριστερά: Μητσοτάκης και ΝΔ δεν συμμετέχουν στον αγώνα κατά της Aκροδεξιάς
- Κικίλιας: Ο εξ αμέλειας εμπρησμός επισύρει πλέον σημαντικές ποινές