Μετά από τα καλύτερα των αναμενόμενων στοιχεία για την μεταποιητική δραστηριότητα στη Γερμανία, νέα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν σήμερα Παρασκευή δείχνουν πως και η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην μεγαλύτερη οικονομία της ευρωζώνης είναι ανθεκτική.

Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του ινστιτούτου Gfk (Gesellschaft für Konsumforschung) ανέκαμψε το Νοέμβριο μετά από δύο μήνες επιδείνωσης, υποδεικνύοντας ότι οι Γερμανοί καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να αυξήσουν τις δαπάνες τους.

Ο δείκτης ενισχύθηκε στις 8,5 μονάδες το Νοέμβριο, ενώ το ινστιτούτο αναθεώρησε επί τα βελτίω και την ένδειξη του Οκτωβρίου στις 8,4 μονάδες. Οι αναλυτές προέβλεπαν ότι ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του ινστιτούτου Gfk θα διαμορφωνόταν το Νοέμβριο στις 8,3 μονάδες.

Σύμφωνα με την έκθεση του Gfk το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία δεν έχει επηρεασθεί από την οικονομική επιβράδυνση και το διεθνές περιβάλλον και ως εκ τούτου η ιδιωτική κατανάλωση μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην τόνωση της γερμανικής οικονομίας.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ