Ράλλυ Ισπανίας – Ημέρα 1η: Προβάδισμα ασφαλείας για S. Ogier
Στην κορυφή του Ράλλυ Ισπανίας βρέθηκε από πολύ νωρίς ο S. Ogier, αποκτώντας προβάδισμα ασφαλείας από τον έτερο διεκδικητή του τίτλου J. Latvala.
Περισσότερα από 36 δευτερόλεπτα χωρίζουν μετά το τέλος τους πρώτου σκέλους του Ράλλυ Ισπανίας τον S. Ogier και τον J. Latvala, με τον Αλσατό να τίθεται από πολύ νωρίς επικεφαλής του αγώνα.
Ο S. Ogier είδε τον T. Neuville να ψαλιδίζει τη διαφορά που τους χώριζε, κερδίζοντας μάλιστα την έκτη ειδική διαδρομή του αγώνα, πριν ένα κλαταρισμένο ελαστικό να τον ρίξει από τη δεύτερη στην ένατη θέση.
Παρά το γεγονός ότι ο J. Latvala δεν εντυπωσίασε με την απόδοσή του, εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα που αντιμετώπισε ο T. Neuville και αναρριχήθηκε έως τη δεύτερη θέση.
Ωστόσο, για να διατηρήσει τις ελπίδες για την κατάκτηση του πρωταθλήματος ο Φιλανδός θα πρέπει να καλύψει τη διαφορά των 36,6 δευτερολέπτων τερματίσει μπροστά από τον S. Ogier.
Ο χρόνος που έχασε ο M. Ostberg πιάνοντας μέσα στην έβδομη ειδική διαδρομή τον T. Neuville τον έφερε στην τρίτη θέση, ωστόσο, η διαφορά του από τον δεύτερο J. Latvala είναι μόλις 0,6 δευτερόλεπτα.
Μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου είναι η απόσταση που χωρίζει τον A. Mikkelsen από την τρίτη θέση, με τον Μ. Hirvonen να συμπληρώνει την πρώτη πεντάδα και τον R. Kubica να ολοκληρώνει το πρώτο σκέλος του αγώνα έκτος, μπροστά από τους D. Sordo και M. Prokop.
1. Sebastien Ogier Volkswagen 1hr29m04.0s
2. Jari-Matti Latvala Volkswagen +36.6s
3. Mads Ostberg Citroen +37.2s
4. Andreas Mikkelsen Volkswagen +37.3s
5. Mikko Hirvonen M-Sport Ford +41.4s
6. Robert Kubica M-Sport Ford +57.0s
7. Dani Sordo Hyundai +1m24.9s
8. Martin Prokop Czech Ford +2m18.2s
9. Thierry Neuville Hyundai +2m29.5s
10.Nasser Al-Attiyah M-Sport Ford +4m50.4s
auto.in.gr
- H Νικόλ Κίντμαν και ο Τζίμι Φάλον θα μπορούσαν να ήταν ζευγάρι, αλλά όλα πήγαν λάθος
- Τιμολόγια ρεύματος: Φυσικό αέριο και ρευματοκλοπές φρενάρουν τις μειώσεις
- Νίγηρας: Φυλακίστηκε διευθυντής εφημερίδας – Κατηγορείται για «πλήγμα στην εθνική άμυνα»
- Τράπεζες: Τα σχέδια για ανάπτυξη στο εξωτερικό
- Αντιπαραθέσεις στο δρόμο προς την ηγεσία της Κομισιόν
- Η νέα Maserati κοστίζει 2,4 εκατομμύρια ευρώ και δεν τρέχει στο δρόμο