Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Πώς ο Κριστιάνο Ρονάλντο έγινε μια «κινητή διαφήμιση»

Πώς ο Κριστιάνο Ρονάλντο έγινε μια «κινητή διαφήμιση»

Θα μπορούσαμε κάλλιστα να πούμε πως ο Ρονάλντο αποτελεί μια «κινητή διαφήμιση» και εδώ που τα λέμε, είναι απολύτως λογικό, αφού με 100 εκατομμύρια «like» στο facebook, αλλά και 30 εκατομμύρια ανθρώπους να τον «ακολουθούν» στο twitter, ποια εταιρία δεν θα τον ήθελε για «βιτρίνα» της;

Για πολλούς ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής του κόσμου, για άλλους έρχεται δεύτερος λίγο πίσω από τον Λιονέλ Μέσι. Για όλους όμως αναμφισβήτητα αποτελεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα στο χώρο του αθλητισμού.

Ο Πορτογάλος άσος διανύει την πιο παραγωγική περίοδο της ζωής του μέσα αλλά και έξω από τα ποδοσφαιρικά γήπεδα, αφού στα αγωνιστικά σκοράρει ακατάπαυστα, σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, ενώ το εισόδημα του φτάνει τα 52,6 εκατ. ευρώ ετησίως.

Μεγάλη εντύπωση όμως προκαλεί το γεγονός πως το μεγαλύτερο ποσοστό εξ αυτών, δηλαδή τα 33,6 εκατ. ευρώ, προέρχονται από χορηγούς και διαφημίσεις.

Κοιτώντας τη λίστα με τις εταιρίες που εκπροσωπεί ο Ρονάλντο, όπως την παρουσίασε η βρετανική «Daily Mail», είναι κυριολεκτικά μία «κινητή διαφήμιση», από την κορυφή και το σαμπουάν που διαφημίζει, μέχρι τα νύχια, χάρη στη συμφωνία του με γνωστή εταιρία αθλητικών παπουτσιών, από την οποία εισπράττει περίπου 18 εκατ. ευρώ το χρόνο, απλώς για να φοράει τα προϊόντα της.

Ενδιάμεσα βρίσκουμε όλη τη γκάμα της οικονομικής δραστηριότητας, από εταιρίες εσωρούχων μέχρι ένα σύστημα εκγύμνασης… προσώπου και από το αυτοκίνητο που οδηγεί μέχρι τρόφιμα, αεροπορική εταιρία, γκάτζετ, κινητά τηλέφωνα, ρολόγια, λάδια αυτοκινήτου ό,τι δηλαδή μπορεί να φανταστεί ο νους του ανθρώπου.

Θα μπορούσαμε λοιπόν κάλλιστα να πούμε πως ο Ρονάλντο αποτελεί μια «κινητή
διαφήμιση» και εδώ που τα λέμε, είναι απολύτως λογικό, αφού με 100
εκατομμύρια «like» στο Facebook και 30 εκατομμύρια ανθρώπους να τον
«ακολουθούν» στο Twitter, ποια εταιρία δεν θα τον ήθελε για «βιτρίνα»
της;


Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Only in

Αχίλλειος πτέρνα της οικονομίας το μεγάλο και επίμονο έλλειμμα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών

«Αγκάθι» για την ελληνική οικονομία το έλλειμμα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών. Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος και του Κέντρου Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024