Ανάμεσα στα πρωτότυπα που αποκαλύπτονται για πρώτη φορά στη διεθνή έκθεση της γαλλικής πρωτεύουσας ξεχωρίζει το Toyota C-HR.

Πρόκειται για ένα συμπαγών διαστάσεων SUV, μήκους 4,35 μ. πλάτους, 1,85 και με ύψος 1,5 μ. που θα τοποθετηθεί κάτω από το μέχρι σήμερα γνωστό RAV4, στην γκάμα της Toyota διαθέτοντας κινητήρες βενζίνης και diesel μικρού και μεσαίου κυβισμού και όχι μόνο.

Σύμφωνα με τους Ιάπωνες το πρωτότυπο SUV, βασίζεται σε μια νέα αρχιτεκτονική η οποία εκτός από τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά που θα του εξασφαλίζει, θα μπορεί να φιλοξενήσει το επόμενο βήμα της Toyota σε ό,τι αφορά τα υβριδικά σύνολα.

Για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό έδαφος πατά και το υδρογονοκίνητο Toyota Fuell Cell Sedan. Η πρόταση της Toyota που εφοδιάζεται με κυψέλες καυσίμου, διαθέτοντας δύο δεξαμενές υδρογόνου υπό πίεση 700 bar αναμένεται να περάσει στην παραγωγή μέσα στην επόμενη χρονιά, με την τιμή του να διαμορφώνεται λίγο πάνω από τις 55.000 ευρώ, όπως ανακοίνωσε η ιαπωνική φίρμα.

Κλείνοντας με την Toyota, οφείλουμε να αναφερθούμε στο i-Road, το οποίο παρουσιάζεται στο Παρίσι στην έκδοση παραγωγής.

Το παρών στο γαλλικό “floor” δίνει και η έκδοση παραγωγής του i-Road. Το τρίκυκλο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο, σκούτερ διαθέτει πλέον ως έκδοση παραγωγής ένα στεγανό θάλαμο επιβατών, ενώ έχει μεταβάλλει τις διαστάσεις οι οποίες διαμορφώνονται σε 2,345 μ. μήκος 1,455 μ. ύψος και 0, 87 μ. πλάτος, προς όφελος μιας καλύτερης διάταξης στο εσωτερικό, διατηρώντας πάντα το ευέλικτο στίγμα του.

Τις προδιαγραφές του συμπληρώνει ένα σετ ηλεκτροκινητήρων, τοποθετημένων στους μπροστινούς τροχούς, με συνδυαστική ισχύ που προσεγγίζει τους έξι ίππους που του επιτρέπουν να αναπτύσσει την ταχύτητα των 30 χλμ./ώρα. Το σύνολο συμπληρώνουν μπαταρίες ιόντων λιθίου που, με τη σειρά τους, του εξασφαλίζουν αυτονομία 50 χλμ.

auto.in.gr