Καθώς η διεθνής γαλλική έκθεση όπου θα πραγματοποιήσει την επίσημη εκθεσιακή της πρεμιέρα η νέα ΧΕ, πλησιάζει, η Jaguar έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία για το νέο diesel μοτέρ νέας γενιάς Ingenium το οποίο θα εξοπλίζει την νέα μικρότερη sedan πρόταση της βρετανικής φίρμας.

Ο νέος δίλιτρος τετρακύλινδρος αλουμινένιος κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 και συστήνεται ως ο αποδοτικότερος κινητήρας diesel που κατασκευάστηκε ποτέ από την φίρμα.

Για την ακρίβεια, με την συνδρομή συστήματος μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εξαγωγής, αναγωγικού καταλύτη και ενός ψυχόμενου συστήματος ανακυκλοφορίας καυσαερίων υπό χαμηλή πίεση, μεταξύ άλλων, ο δίλιτρος κινητήρας υπόσχεται, στην λιγότερη ισχυρή εκδοχή του, μια Jaguar χωρίς τέλη κυκλοφορίας, καθώς οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα περιορίζονται σε 99 γρ./χλμ και η τιμή μέσης κατανάλωσης καυσίμου σε 3,7 λίτρα/χλμ. .

Ο κινητήρας θα διατεθεί σε δύο εκδοχές ισχύος για την ΧΕ αποδίδοντας 163 ίππους και 380 Nm ροπής και 180 ίππους και 430 Nm ροπής στην ισχυρότερη εκδοχή του.

Την γκάμα της ΧΕ θα συμπληρώσουν ένας επίσης τετρακύλινδρος και δίλιτρος turbo βενζινοκινητήρας, ενώ την κορυφαία της έκδοση, την ΧΕ S, θα εξοπλίσει ένας V6 κινητήρας 3,0 λίτρων που αποδίδει 340 ίππους και 450 Nm ροπής.

auto.in.gr